Min Elskede Zhiller...

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Alvrina
Alfatryne

Min Elskede Zhiller...

Post by Alvrina »

Kjære Zhiller, dette er til minne om deg.

Den dagen jeg så deg for første gang vil ejg aldri glemme. Du satt der i et lite Akvarie-bur og kikket opp mot meg, der etter tuslet du rundt og lekte med broren din. Jeg spurte betjeningen om jeg kunne hilse på deg, da vat det gort. Du kom til meg frivillig, virket utrilg atm og fin. Da du krøp inn under genesern min, bestmte jeg meg for at su skulle være med hjem. Da jeg satt med deg på fanget i bilen fant jeg navnet ditt, det dukket opp i hodet mitt som et lyn, Zhiller, et stolt navn .

Du levde et halvlangt liv, Du ble far til 2 kull, tilsammen 21 rotte barn. Du var så kosete, Du var så go og snill med mennesker. Du var litt sinna på andre rotter, men hva gjorde det? Når du selv bestemte at du ville være slik.

Det er vanskelig å la det synke inn, at du ikke er hos meg mer, at du ikke stormer mot sprinklene, i dine forsøk på å få opmerksomhet, at jrg aldri vil kunne oppleve og å få se deg igjenn er en vond tanke.

Måtte du få Hvile i fred, Min Elskede Ziller gutt.

~ ?/04- 2004 - 26/05 -2005 ~

:cry:
Image

Julie Erlandsen
Stjeler søppel

Post by Julie Erlandsen »

Trist!
Hva skjedde med han da?
mvh Julie

Skaubytroll
Alfatryne

Post by Skaubytroll »

Kondolerer så meget, alltid trist når de drar fra oss :(
Skaubytrollets rotteri
NTF Nettbutikk
Mat og strø av ypperste kvalitet.

Alvrina
Alfatryne

Post by Alvrina »

Takk for trøsten... det er bedre nå , det har fått synke litt inn at han er borte .

jeg vet ikke hva som skjedde, i går var hann helt fin , spiste, drakk og ellers i toppform... det kom som et sjok da jeg fant ham død i buret i dag morres .
Mamma mener at han kan ha dødd av hjerte stans eller noe ..
Jeg håper gutten min ikke led, eller hadde det vondt i mange timer .

han er begravet ved siden av den første rotta jeg hadde . Han fikk en ære full begravelse.......
:cry: :cry:
Last edited by Alvrina on 27 May 2005, 00:20, edited 1 time in total.

Maria
Klatrer på møblene

Post by Maria »

Det var leit å høre Alvrina:(
Men er det ikke igrunn den beste måten å gå på? Frisk og glad helt til det plutselig er over, sånn ønsker jeg å vandre hvertfall... Men så blir sjokket desto større for dem som er igjen da. :(
Maria H.

Locked