føler meg heldig som fikk så mye fint av deg Malap til bursdagen også. Kommer godt med her. Skulle gått på kurs jeg. Skulle gjerne ha likt å lære å lage selv også.
A life is a life no matter how small
Rottenøstene jeg har nå heter : Ruth, Ester, Dorthe og Charline. Alle som har vandret over regnbuebroen er høyt elsket og vil aldri bli glemt. Love Rescues <3 https://www.youtube.com/user/TheNameSara
Sara Syversen wrote:Kjempefiiint Dere er råååflinke alle sammen.
føler meg heldig som fikk så mye fint av deg Malap til bursdagen også. Kommer godt med her. Skulle gått på kurs jeg. Skulle gjerne ha likt å lære å lage selv også.
Tusen takk Sara
Bare hyggelig å gi noe tilbake, jeg har jo fått mye av deg og ikke minst mye hjelp med rottene siden jeg startet opp igjen <3
Vimsy wrote:Morsomt sett! Liker så godt disse stoffene som kommer i både "guttefarger og jentefarger".
Ja var innom Stoff & Stil på Alna og kjøpte det, masse fint der! Fikk ikke sett gjennom halvparten en gang
Nå har jeg solgt køyer av det uglestoffet både i blå og rosa. Har igjen noe i det blå som jeg kanskje tenker å lage noe av til meg selv og
Har ikke hatt mye tid eller overskuddsenergi til å sy i det siste, men fikk endelig tatt det siste på dette settet. Uglesettet mitt med polarfleece er endelig ferdig.
1 kube
5 doble hengekøyer
3 "seilkøyer" (enkeltkøyer som er sydd sammen på en side. Funker bra i hjørner)
2 "kanokøyer"
2 tunnelkøyer
1 enkeltkøye
Har blitt litt sying her i hjemmet også[FACE WITH TEARS OF JOY]
Godt å få fylt opp lageret til gnagerkos igjen[SMILING FACE WITH SMILING EYES] skal nok hjelpe godt med det frem mot eksamen [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]