En bæsjdag....

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Topolinis
Stjeler søppel

En bæsjdag....

Post by Topolinis »

ja, det har det virkelig vært.. Startet dagen med å kos litt med Milos'en min jeg.. Det jeg etterhvert fant ut, var at Milos hadde litt løsere bæsj enn vanlig, og han måtte selvfølgelig legge den i nakken min... :roll: Av med genser - som måtte vaskes selvfølgelig, og så en dusj.. Skulle dusje uansett men... :P Senere på dagen er Emil og jeg i dyrebutikken, og handler med oss et par pipedyr til hundene.. Dessverre er den leken så moro, at Rally ikke kan legge den i fra seg når han føler trang til å lette på trykket.. Resultatet havner på gulvteppet og resten av stua.. Emil rekker å plukke opp en av kablene før jeg rekker å nå frem, så hund ut, gutt i badekaret (trampet på og klemte bæsj mellom hendene - HERLIG!).. Vasket gulv, skrubbet teppe, hele tiden med et øye på Emil, som begynner å rope bæsj... :roll: Trodde først det var på grunn av hundebæsjen, men en rask sjekk av badevannet avslørte flere meget mistenkelige ubåter... Så var det på han igjen....!
Mvh Ida S. Eggen

Sjobeng
Klatrer på møblene

Post by Sjobeng »

beklager at jeg ler... :lol:
Mvh Karoline
www.sjobeng.no

Julie Erlandsen
Stjeler søppel

Post by Julie Erlandsen »

hmm...minner meg om en episode da min den gang 8-9 mnd gamle datter ble svært stille da jeg snakket i telefonen. Samtalen ble lang og jeg glemte at hun var blitt stille....farlige saker...da samtalen var ferdig var jenta brunaktig på hendene og i hele ansiktet....katten hadde diare og hadde vært uheldig på stuegulvet.......
Det er slikt som med tiden blir en god historie :)
mvh Julie

Locked