De er som min Adi Gallia, Silver black Den "dårlige" varianten av black, tror det anses som feil i land med utstillinger og strenge standarder. Den sorte pelsen for grå/hvite hår dekkhår
Splinter min var også silverblack, men han hadde ikke så mye hvitt som disse... Blir spennende å se hvor mye hvitt det egentlig har tenkt til å komme for det blir stadig mer og mer
Det har Squash også! Til og begynne med trodde jeg det var varmen som gjorde at jeg så syner, men nå har det blitt såpass mye hvite hår innimellom at det ikke er mulig at det bare er jeg som ser rare ting... Og Ruccola blir stadig lysere(han er husky), men han er mye mørkere rundt øynene enn resten av hodet, så han ser ut som han har på seg maske. Lille banditten min... Har prøvd og få tatt bilde av han, men ja, dere vet.
Dumbo'n min også. Har innbilt meg at det var all bekymringen som fremkallte "grå" hår. Han har maaaange. Kan de bli helt hvite? Broren hans er husky, han har fadet en del i det siste. De er ca. 6 mdr.
Tror kanskje det, min Tequila ble mer og mer brun når hun ble eldre. Er jo egentlig en "feil". Black skal ifølge strenge utstillings standarder være helt sort. Glad vi ikke har sånt i Norge, glad vi slipper maset om at det skal være de og de fargene, sånn og sånn markeringer osv.