Spist rotteunge!!

Om rottenes temperament og personlighet.

Moderator: Moderatorer

Locked
renatsko
Bygger bol

Spist rotteunge!!

Post by renatsko »

Når eg kom heim ifrå skulen i dag, fikk eg eit grusomt syn. Inne i buret til rotteungane satt heile flokken og åt - på søstera deira!! :shock: Såg til dei når eg drog i dag tidleg, og då verka rottejenta heilt frisk, så kan dei ha drept ho? Dette er jo aldeles grusomt! Låg igjen berre føtter, tenner øyrer, hale og litt pels. Kan sei eg har fått eit litt anna syn på dei små, søte rottebarna mine no :cry: .
Kva kan vere årsaken til dette?

anita
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by anita »

Huff da! Jeg tror helt sikkert hun har dødd og at de har ryddet opp på den eneste måten de kunne tenke seg i den aldren - eldre rotter finner andre løsninger. Hva slags mat er det de får - du vet, kvelningsulykker er ikke så helt uvanlig...
Anita

renatsko
Bygger bol

Post by renatsko »

Brukar vanleg "dyrebutikkmat". HUgsar ikkje heilt kva det heiter, men har no ein pose rundt om her ein plass, så skal skrive det etterpå.
Ja, det er muleg det. uff.. triste greier.. :cry:

anita
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by anita »

Sjekk fòret for tynne små pellets - en sikker årsak til kvelningsdød. Finner du slike eller annet suspekt og smått i blandingen, er det ingen grunn til å gruble mer over det som har skjedd. Slike ting skjer, og de andre små har gjort sitt beste for rydde opp - så godt de kunne. I den alderen vet de jo ikke at du hjelper til - tilgi dem for det, de har gjort en god jobb. Bra de ikke rakk å gjøre den helt ferdig - da hadde du lett huset rundt og rundt; ikke mye bedre det. Forsøk etter hvert å gå over på annet tørrfòr - klubbens er et bedre alternativ. Vær også litt obs på klebrig ekstramat - det er del slike tilfeller ved inntak av kokt egg, pasta oa. Ta tidlig kvelden og hvil ut - det blir en bedre dag i morgen. Helt sikkert!
Anita

renatsko
Bygger bol

Post by renatsko »

Ganske mykje tynne, små ting her ja.. Uff, var ikkje klar over at det kunne vere farleg.
RM1 du siktar til? Er ikkje medlem i NTF, så må eg melde meg inn for å få kjøpt det? Bur jo ganske langt vekke frå Oslo, så frakten kan jo bli ein del og.. Men sjølvsagt liten pris å betale for at rottene ikkje skal kvelest igjen!

Heidi
Gammelrotte

Post by Heidi »

I mellomtiden (eller hvis du ikke vil bli medlem i NTF) bør du bytte til rottefor uten pellets, f.eks. Vitakraft pellets, og supplere med f.eks. kokt egg, kylling, leverpostei og kattemat til de små. Vanlig rottefor inneholder ikke nok av det smårotter trenger.

renatsko
Bygger bol

Post by renatsko »

Ja, må nok melde meg inn då. :)
Leverpostei og egg har dei fått før. Visste ikkje at dei kunne ete kattemat. Tørrfor eller boksemat?

Men har lest at RM1 blir sendt som noregspakke? Er det nokon som veit portoen på dei?

Locked