Og jeg er helt enig

Jeg vil gjerne avle, men selv om jeg nå har hatt rotter i over 6 år har jeg aldri hatt et kull fordi jeg ikke har funnet rotter jeg vil avle på og følt at jeg har nok tid og kunnskap..
Selvfølgelig vil jeg helst kjøpe rotter av oppdretter enn i en dyrebutikk. Og jeg syntes rottens temperament og helse er viktigere enn alle farger og varianter.
Men......

Jeg er alikevel svak for dobbelt rex..

Og når det på selveste julaften står en liten dobbeltrexjente helt alene i et bur på dyrebutikken der hvor jeg jobber fordi de to hun stod sammen med var solgt dagen før.... Da skjønner jo alle hva som måtte skje..

Og hun er utrolig søt snill og en vakker liten jente. :rottehode:

Men.... jeg har latt henne være litt i fred i buret så hun skal finne seg til rette med de andre to jentene mine. (noe hun har absolutt gjort). Så jeg har ikke hatt henne ute på noen dager..
Da jeg skal vaske bur i dag og tar henne ut.....

Ser det ut som hun skal ha små..

Håper virkelig ikke det er tilfelle, men desverre ser det sånn ut

Hun er vel rundt 12 uker vil jeg gjette. (har ikke nøyaktrg alder)
Hun har ikke stått sammen noen gutter i dyrebutikken, da hun kom inn på torsdag 22.des sammen med 2 jenter. Men vi vet jo desverre ikke hvem hun har gått sammen med der hun kommer fra.
Akkurat nå krysser jeg bare fingrer for at dette skal gå bra. Men siden hun er så liten.... Hva er sjansene for at dette skal gå bra/ikke bra....?