Topolinis

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Topolinis
Stjeler søppel

Post by Topolinis »

Er det reservert mange gutter? :wink:
Mvh Ida S. Eggen

Heidi
Gammelrotte

Post by Heidi »

To eller tre (en er litt usikker ennå).

Guest

Post by Guest »

Er det mange av hvert kjønn? *lurer* :D

Heidi
Gammelrotte

Post by Heidi »

Det er tre hanner og 7 hunner. Det kan se ut som om jeg har bestillinger på alle, men noen av dem er fortsatt litt usikre. Alle hannene er rex, en mørk og to lyse. Det er to mørke hunner, en av dem er rex. Så er det to lyse rex-hunner og tre lyse standard hunner. Og de er så søøøøte! Men hjelpe meg så fort de vokser. Vil legge ut vektskjema på websiden etterhvert så dere kan følge med.

annetten
Betarotte

Post by annetten »

Vil ha flere bildeeeer... :lol:

Topolinis
Stjeler søppel

Post by Topolinis »

Nå er jeg i gang igjen! Er i full gang med bygging av bur i "rotterommet" mitt :P http://www.geocities.com/sanida21/rotteburet.jpgDet ble ikke halve rommet slik som jeg planla det, men det ble hele veggen i stede ;) Tegningen er vist uten dører på burene, slik at dere ser hvordan det blir for rottene. Guttene mine har faktisk en etg hver i dette buret :D Stakkars Mille & Vanilje bor i to fuglebur som er spleiset sammen, mens de venter spent på det nye "huset" sitt. Jeg skal dele opp rommene i sove, spise, leke og dorom, slik rottene ville hatt det i naturen :) Ellers vil jeg informere om at hjemmesiden nå blir jevnlig oppdatert, og jeg legger stadig ut nye bilder av de jeg venter på :) Dere er hjertelig velkomne til å ta en titt ;)
Last edited by Topolinis on 20 May 2004, 02:24, edited 2 times in total.
Mvh Ida S. Eggen

Guro

Post by Guro »

Eg får ikkje fram linken... :?

Topolinis
Stjeler søppel

Post by Topolinis »

det er noe som ikke stemmer helt... men hvis du kopierer bare linken, og limer den inn i adresselinjen skal den fungere...
Mvh Ida S. Eggen

Melody
Alfatryne

Post by Melody »

Jeg fikk sett på det i går og synes det var kjempebra!! Kommer gjerne på besøk for å se, jeg, men alt det der hadde jeg ikke gidda å vaske, hehehe! :P
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

Topolinis
Stjeler søppel

Post by Topolinis »

Sidene er oppdatert, venter ingen rotter lenger, da det viste seg at viruset i Danmark er SDA - virus... :( Guttene har kommet opp med info og nye bilder.
Mvh Ida S. Eggen

Topolinis
Stjeler søppel

Post by Topolinis »

Så er sidene oppdatert igjen :) Nytt design for de som ikke har sett det. Og planlagte kull er oppdatert. Kullene er fremdeles ikke 100% sikker med tanke på foreldredyrene, og jeg har ennå god tid på å ombestemme meg. Thina legger fint på seg, men Israt vokser sakte, og jeg er ikke sikker på om Israt vil veie nok til at jeg mener det er forsvarlig når hun er 5 mnd gammel. Hvis det skulle skje vil Thina bli mor til 6. kull hvis hun fortsetter å være like søt som hun er nå :)
Mvh Ida S. Eggen

tweek
Pinky

Post by tweek »

hvor bor du Ida? Er intressert av å finne noe rotter når jeg flytter til egen hybel i begynnelsen av neste år. Vil gjerne komme å hente de selv. Liker ikke å sende rotter med bus e.l.

Topolinis
Stjeler søppel

Post by Topolinis »

tweek wrote:hvor bor du Ida? Er intressert av å finne noe rotter når jeg flytter til egen hybel i begynnelsen av neste år. Vil gjerne komme å hente de selv. Liker ikke å sende rotter med bus e.l.
Jeg bor på Skogn i Nord-Trøndelag, og jeg foretrekker at kjøpere henter rottene selv, eller jeg leverer ;) Bruker det jeg tjener på kullene til å få levert ungene til sine nye eiere.. Bruker å ta meg en tur til Oslo med de som skal dit ;) Ellers er det jo enklere å møtes i Trondheim f.eks enn at du skal lete etter en liten gård på Skogn ;)
Mvh Ida S. Eggen

Topolinis
Stjeler søppel

Post by Topolinis »

Da er sidene oppdatert, med nåværende og planlagte kull :D Israt legger på seg litt for hver dag som går, og jeg håper det er mer en bare fett :D
Mvh Ida S. Eggen

Locked