Topolinis
Moderator: Moderatorer
Det er tre hanner og 7 hunner. Det kan se ut som om jeg har bestillinger på alle, men noen av dem er fortsatt litt usikre. Alle hannene er rex, en mørk og to lyse. Det er to mørke hunner, en av dem er rex. Så er det to lyse rex-hunner og tre lyse standard hunner. Og de er så søøøøte! Men hjelpe meg så fort de vokser. Vil legge ut vektskjema på websiden etterhvert så dere kan følge med.
Nå er jeg i gang igjen! Er i full gang med bygging av bur i "rotterommet" mitt
http://www.geocities.com/sanida21/rotteburet.jpgDet ble ikke halve rommet slik som jeg planla det, men det ble hele veggen i stede
Tegningen er vist uten dører på burene, slik at dere ser hvordan det blir for rottene. Guttene mine har faktisk en etg hver i dette buret
Stakkars Mille & Vanilje bor i to fuglebur som er spleiset sammen, mens de venter spent på det nye "huset" sitt. Jeg skal dele opp rommene i sove, spise, leke og dorom, slik rottene ville hatt det i naturen
Ellers vil jeg informere om at hjemmesiden nå blir jevnlig oppdatert, og jeg legger stadig ut nye bilder av de jeg venter på
Dere er hjertelig velkomne til å ta en titt 

Last edited by Topolinis on 20 May 2004, 02:24, edited 2 times in total.
Mvh Ida S. Eggen
Så er sidene oppdatert igjen
Nytt design for de som ikke har sett det. Og planlagte kull er oppdatert. Kullene er fremdeles ikke 100% sikker med tanke på foreldredyrene, og jeg har ennå god tid på å ombestemme meg. Thina legger fint på seg, men Israt vokser sakte, og jeg er ikke sikker på om Israt vil veie nok til at jeg mener det er forsvarlig når hun er 5 mnd gammel. Hvis det skulle skje vil Thina bli mor til 6. kull hvis hun fortsetter å være like søt som hun er nå 

Mvh Ida S. Eggen
Jeg bor på Skogn i Nord-Trøndelag, og jeg foretrekker at kjøpere henter rottene selv, eller jeg leverertweek wrote:hvor bor du Ida? Er intressert av å finne noe rotter når jeg flytter til egen hybel i begynnelsen av neste år. Vil gjerne komme å hente de selv. Liker ikke å sende rotter med bus e.l.

Mvh Ida S. Eggen