Da ser det ikke ut til at så mange har negative meninger om denne parringen ihvertfall.
Jeg har fått gode tilbakemeldinger og noen reservasjoner, så da er det nok ikke lenge til de vil bli satt sammen Hvis ingen har noe mer å tilføye?
Gir beskjed når det skjer, så er det bare å ta kontakt hvis dere er innteresert i babyer
Oi! Kunne godt tenkt meg etpar kosegriser fra dette kullet!! Men har nå (dessverre) lovet min samboer at jeg ikke skal kjøpe/ta til meg en eneste rotte til på 2 år! (med unntak av at jeg sitter igjen med en alenerotte eller to...) Dette for å få lov til å kjøpe 2 siameser av Annbritt
LILO wrote:Oi! Kunne godt tenkt meg etpar kosegriser fra dette kullet!! Men har nå (dessverre) lovet min samboer at jeg ikke skal kjøpe/ta til meg en eneste rotte til på 2 år! (med unntak av at jeg sitter igjen med en alenerotte eller to...) Dette for å få lov til å kjøpe 2 siameser av Annbritt
den der kjenner jeg til, eivind er også en smule sær hver gang jeg får lyst på et dyr til. men det morsomste er at når det først kommer i hus blir det ofte fort hans
når jeg og venninna mi kjøpte hver vår rotte (vi bor sammen) var han ikke så intresert, men etter hvert når amandus viste sin store sjarm begynte han også å kose og gi han godteri osv nesten i smug og han ville ikke inrømmeat han syntes de var skjønne. men så kom det at både jeg og venninna mi måtte ha en rotte til, for den dagen venninna mi ikke bor sammen med oss mere kan vi jo ikke skille to enslige rotter, så vi kjøpte en hver til. når lusifer kom i hus syntes eivind det vr helt selvsagt at den var hans og slik ble det. Lusifer kler sin eiger meget godt der han sover på magen til eivind eller i hetta mens han spiller data eller ser på tv og nipper til colan hans.
Ser det ut som det er noe der?
...nå er det iallfall litt over en uke til vi får se resultatet
gleder meg skikkelig nå som jeg har reservert en liten jente
Ååh.. Så gøy Har jo selv en gutt og en jente etter Frøydis, og de er skikkelig herlige hormonbomber for tiden Men det går vel over håper jeg.. hehe. Ellers kan jeg bare fortelle positive ting om de. uredde, nysgjerrige og ikke minst kjempesøte. Ikke har jeg sett eller hørt noen form for sykdom heller. (bortsett fra en klemt tå+ baytril, men det går vel ikke smittsomt. hehe)
Dumbo-fan90 wrote:Ååh.. Så gøy Har jo selv en gutt og en jente etter Frøydis, og de er skikkelig herlige hormonbomber for tiden Men det går vel over håper jeg.. hehe. Ellers kan jeg bare fortelle positive ting om de. uredde, nysgjerrige og ikke minst kjempesøte. Ikke har jeg sett eller hørt noen form for sykdom heller. (bortsett fra en klemt tå+ baytril, men det går vel ikke smittsomt. hehe)
Frøydis er ikke mamman til disse to. Det er det Isabella som er
Men kjempe bra at de er i form og har det bra
Dumbo-fan90 wrote:Ååh.. Så gøy Har jo selv en gutt og en jente etter Frøydis, og de er skikkelig herlige hormonbomber for tiden Men det går vel over håper jeg.. hehe. Ellers kan jeg bare fortelle positive ting om de. uredde, nysgjerrige og ikke minst kjempesøte. Ikke har jeg sett eller hørt noen form for sykdom heller. (bortsett fra en klemt tå+ baytril, men det går vel ikke smittsomt. hehe)
Frøydis er ikke mamman til disse to. Det er det Isabella som er
Men kjempe bra at de er i form og har det bra
Tæhæ.. Det går litt i surr med alle disse rottene!