Hvor lang tid?
Moderator: Moderatorer
Hvor lang tid?
Hvem styrer med utsendelser fra nettbutikk?? Har bestilt en sekk med RM1 for for litt over en uke siden, er tom for rottemet. de får nå det kjøkkenet har å by på som ris, pasta, brød, kattemat, agurk, pålegg...
-
- Gammelrotte
Julianne
Julirottenes omplassering
Julirottenes omplassering
-
- Gammelrotte
Det er sekretær Eirin som er ansvarlig for utsending av varer fra nettbutkken. 

Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com
alt fungerte da jeg handlet...pengene har kommet inn, men jeg har ikke fått foret...noen dager etter jeg bestilte lå nettbutikken nede....Camilla Ø wrote:Heidi er på ferie, så du får nok ikke svar der på en stund. Jeg vet det har vært en del problemer med nettbutikken, men jeg vet også at det jobbes på spreng for å få det i gang igjen.
Håper bare jeg får den sekken nå veldig snart...
-
- Gammelrotte
*Flyttet til "Medlemmenes oppslagstavle"*
Nå tar det dette her på åpent.....Han som har forsekkene har enda ikke fått bekreftelse på at jeg har bestilt en sekk, han tror han har en igjenn....viser det seg at en persom som har kommet etter min bestilling og fått siste rest, bør rutiner gjennomgås grundig engang til..jeg bestilte for ca to uker siden, må opp på dyrebutikken i dag og bruke resten av pengene jeg har på rottemat fremfor mat til kjøleskapet.....Nettbutikken var oppe å gikk da jeg bewstilte og det stod at varene var inne på lager...ikke før dager mot en uke senere lå nettbutikken nede.....
Så kommer det rottemat eller ikke?
Så kommer det rottemat eller ikke?
-
- Gammelrotte
For å ta dette en gang til:
Dette er noe du burde ha tatt opp på mail. Hvis det er Øystein du har snakket med, er det feil person du har snakket med. Du har bestilt varer som skal tilsendes, og det er det Eirin som er ansvarlig for. Øystein får kun beskjed om hentevarer, ikke om varer som er bestilt og betalt for som utsendingsvarer.
Som jeg allerede har varslet deg om; jeg har gitt beskjed til Eirin om at din innbetaling er registrert for 2 uker siden. Jeg har ikke fått noen beskjed om at noen andre har tatt over utsending av nettbutikkvarer per dags dato, altså må jeg stole på at rutinene videre fra mine oppgaver blir fulgt. Jeg har heller ikke fått beskjed om at Eirin har eller ikke har sendt varer, det får jeg aldri beskjed om. Nå er det vel ikke jeg som korsfestes her, men jeg tar det personlig at ting ikke fungerer.
Folkens; ta slike ting på mail. I fremtiden kommer jeg til å flytte alle slike tråder inn på styreforumet og sørge for at vi i styret besvarer slikt på mail.
Henvendelse på mail betyr raskere kontakt med rette vedkommende. Ved å legge ut tilfeldige tråder på forumet, får man tilfeldige svar fra de som er innom forumet.
Dette er noe du burde ha tatt opp på mail. Hvis det er Øystein du har snakket med, er det feil person du har snakket med. Du har bestilt varer som skal tilsendes, og det er det Eirin som er ansvarlig for. Øystein får kun beskjed om hentevarer, ikke om varer som er bestilt og betalt for som utsendingsvarer.
Som jeg allerede har varslet deg om; jeg har gitt beskjed til Eirin om at din innbetaling er registrert for 2 uker siden. Jeg har ikke fått noen beskjed om at noen andre har tatt over utsending av nettbutikkvarer per dags dato, altså må jeg stole på at rutinene videre fra mine oppgaver blir fulgt. Jeg har heller ikke fått beskjed om at Eirin har eller ikke har sendt varer, det får jeg aldri beskjed om. Nå er det vel ikke jeg som korsfestes her, men jeg tar det personlig at ting ikke fungerer.
Folkens; ta slike ting på mail. I fremtiden kommer jeg til å flytte alle slike tråder inn på styreforumet og sørge for at vi i styret besvarer slikt på mail.
Henvendelse på mail betyr raskere kontakt med rette vedkommende. Ved å legge ut tilfeldige tråder på forumet, får man tilfeldige svar fra de som er innom forumet.
Mail sendes til ntf@tamrotter.com
Alle henvendelser til NTFs styre, skal gjøres via ntf@tamrotter.com
Tusen takk!!Nemo wrote:Mail sendes til ntf@tamrotter.com