Forsidebildet inn i Fotogalleriet.

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Anne Kathrine

Forsidebildet inn i Fotogalleriet.

Post by Anne Kathrine »

Hei

Jeg har et lite spørsmål.

Hvorfor legges det så sjeldent inn bilder i fotogalleriet på hovedsiden?

Jeg synes at forsidebildene burde legges inn i fotogalleriet fortløpende.
Fotogalleriet fungerer jo litt som reklame for hvor flotte dyr rotter er, så de fine bildene burde endt opp der.

I ettertid så jeg saken om spørsmål til styret, så jeg får stille spørsmålet der og da. :)

Alvrina
Alfatryne

Post by Alvrina »

Har lurt på det jeg også. Sendte inn bilder av mine rotter jeg, men de ble aldri lagt ut :|

Heidi
Gammelrotte

Post by Heidi »

Og der oppdaget jeg denne tråden, ja! Lurt å sende mail til NTF, for det er ingen garanti at den ansvarlige i styret leser hvert eneste innlegg på forumet. Men siden jeg så det kan jeg jo svare her også :)

Siden det er jeg som er webmaster er det jeg som er ansvarlig for bildegalleriet. Jeg har ikke lagt inn noen nye bilder siden jeg tok over, litt fordi det systemet som den gamle webmasteren brukte er tungvint (og jeg har utsatt å prøve å lage noe bedre), og litt fordi ingen har sendt meg bilder som de har villet ha inn i galleriet. Men forslaget ditt er bra, så jeg vil ta vare på forsidebildene så de havner i galleriet etterhvert.

Alvrina: Sendte du bildene til meg? Skrev du at du ville ha dem inn i galleriet? Isåfall beklager jeg at det har gått meg hus forbi. Jeg vet ikke når jeg får laget et system for å legge nye bilder inn, så inntil videre vil jeg ikke reklamere så alt for høylytt, men send da gjerne bildene dine en gang til til meg på mail: heidi.sjursen@gmail.com så skal jeg se hva jeg kan gjøre.

Alvrina
Alfatryne

Post by Alvrina »

Hehe, husker ikke 100% . Tror ikke jeg sende de til deg. Men til hun som styrte før, Jorunn et eller annet ;)

Hadde helt glemt det selv jeg, til denne tåden minnet meg på det.

Men jeg kan helt sikkert finne frem bildene å sende de på nytt :) Når jeg får tid.. hehe

Locked