Trenger rottepass i Bergen i sommer

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Masja

Trenger rottepass i Bergen i sommer

Post by Masja »

Vet ikke helt om dette innlegget passer her, men forsøker meg uanset, jeg..
Siden vår faste rottepasservenninne mest sannsynlig ikke har mulighet til å passe rottene våre i sommer slik vi hadde planlagt, tenkte jeg at jeg skulle forhøre meg om det var noen her på forumet som hadde muligheten til å passe de to søte og snille hunnrottene våre i tre uker mens vi er på ferie. Perioden det er snakk om er uke 29, 30 og 31 (17. juli-6. august). Vil jo helst ha noen som har erfaring med rotter til å passe på dem, og da er jo dette forumet et fint sted.
Vi kan gjerne betale for passen, og dekker selvsagt evt. utgifter til mat etc. Eller passe rotter som motytelse.

Heidi
Gammelrotte

Post by Heidi »

Det hører til på medlemmenes oppslagstavle. Er du medlem i NTF så kan jeg flytte den dit for deg. Ellers vil vi nok slette den...

Mac dyregod
Sofaspiser
Kjønn: Kvinne

Post by Mac dyregod »

jeg kan mest sannsynlig passe dem. bor i bergen, har hatt 9 rotter, nesten 3 års dyrebutikk erfaring og elsker rotter... send meg en pm før annonsen slettes så finner vi nok ut av noe.
Et liv uten dyr er ikke noe liv

Masja

Post by Masja »

Det hører til på medlemmenes oppslagstavle.
Jeg vet. :oops: Men kommer får ikke tilgang på medlemmenes oppslagstavle, selv om jeg er medlem, og har sendt en pm om det. Og siden jeg er litt utålmodig av meg la jeg inn innlegget her i stedet. Beklager. Det er bare å flytte innlegget.

Heidi
Gammelrotte

Post by Heidi »

ÅÅå, beklager! Jeg har ikke sett PM'en din! Flytter tråden...

Locked