Hvor har det blitt av NTF's rottefest 06?

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Alvrina
Alfatryne

Hvor har det blitt av NTF's rottefest 06?

Post by Alvrina »

ja, hvor ble det av den?

Kom plutselig til å tenke på at det ikke har vært noe i år.. Har iallefall ikke lest noe. har den blitt avlyst pga faren for SDA? eller?

Postet den her, siden rottfestene er for medlemmer
(sånn jeg har skjønt det iallefall)

:sol:

Heidi
Gammelrotte

Post by Heidi »

På grunn av et amputert styre har vi ikke fått arrangert hverken Rottefest, BKF, utstilling eller noe annet ennå. Men kanskje vi kommer sterkere tilbake! :spise:

Koala jenta
Markeringsbehov

Post by Koala jenta »

kan jo ta det til høsten da. jeg og siri her har gledet oss masse til å vre med på det. en av grunnene til at vi meldte oss inn ;)

Adyssa
Hamstrer mat

Post by Adyssa »

Vad menas med amputert styre? Pga av en leder som går av eller av andra grunder? Jag blir besviken att ni inte ger oss medlemmar mera info på vad som sker framöver.

Heidi
Gammelrotte

Post by Heidi »

Jeg synes forsåvidt at dette er noe de personene det gjelder selv kunne ha fått bestemme hvor mye de ville si om, men hovedproblemet er jo at de ikke er her...

Vi jobber så godt vi kan med å få den daglige driften av NTF til å fungere likevel. Jeg håper dere har litt forståelse for at vi ikke umiddelbart ønsker å ta på oss å arrangere noe ekstra, men at vi når vi ser at nye rutiner fungerer, kanskje kan komme tilbake til det.

Alvrina
Alfatryne

Post by Alvrina »

Ok, jaja. Men dere kunne jo ha sagt i fra på nettsiden at det ikke ble fest i år osv.

Men men, ikke min sak det . Dere vet jo hva dere gjør ;)

Er vel kanskje ikke så lurt med sånne arrengementer, når det er mye snakk om SDA osv? Jeg synes det høres litt skummelt ut med tanke på mulig smitte osv.

Adyssa
Hamstrer mat

Post by Adyssa »

Se min tråd: viewtopic.php?t=4362

Jag prövar att finna på nåt. :thu:

Ki

Hoyst_87
varamedlem
Kjønn: Kvinne

Post by Hoyst_87 »

Huff, så langt vekke! Hadde jeg bodd i Hamar fremdeles skulle jeg ha kommet.. :) Men, dere får kose dere da! :D
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

Ailani
Alfatryne

Post by Ailani »

Det høres gøy ut:)
*Med vennlig hilsen Erica Malene*

Locked