Nei og nei....
Moderator: Moderatorer
Nei og nei....
Uff sier nå bare jeg... Hadde Nina ute her idag morres... Og plutselig var hun borte, tok henne 2 sek uten øyekontakt og hun forsvant.. Ennå har jeg ikke funnet henne, etter ca 8 timer som har gått. Har hatt rotter på vandring her før, men ikke som har blitt sporløs forsvunnen.... Har prøvd og lokke henne frem eller satt " feller" litt her og litt der, men uten flaks... Noen som har noen forslag før jeg slår meg selv i bakhue og bygger "barnehage-innheng" til de som er ute ved senere annledning..... 

Hm.. minner meg om den gangen Shadow fant ut at det var et hulrom oppe i sofaarmlenet.. tok timer å få henne ut igjen.. 
Men dette er rart.. ikke hørt noen rare lyder i natt? Har hun dukket opp igjen? *bekymret*

Men dette er rart.. ikke hørt noen rare lyder i natt? Har hun dukket opp igjen? *bekymret*
Alle henvendelser til NTFs styre, skal gjøres via ntf@tamrotter.com
-
- Gammelrotte
Vi hadde engang en kanin som ble borte første dag hun var ute i innhengningen sin. Det viste seg at innhengningens tidligere beboer hadde gravd et imponerende nettverk av underjordiske huler og ganger som det tok den unge damen 11 timer å utforske. Jeg glemmer aldri synet av pappa som stod på alle fire og dyttet hageslangen ned gjennom hovedinngangen til nettverket, mens kaninen (som hadde lurt seg opp av jorden gjennom en skult inn-/utgang på det tidspunktet) stod på to og studerte opptrinnet. Vi får håpe det blir en lykkelig slutt på forsvinningsnummeret! :rottehode:
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com
Har ikke hørt noe i hele går eller noe inatt. Ingen Nina og se når jeg våknet heller. Hun kan ikke ha kommet seg ut da vi bare har lufta med vindu, og slikt som vinduet er lukket opp her, er det ikke enkelt og komme ut, for rett utenfor der igjen sperrer en persienne for noen åpninger, og da hadde vi også kunnet høre henne. Blir vel en total renovering av leiligheten idag, kan ikke la stakkars Nina gå rundt i denne varmen her uten mat og vann 

22 timer har nå gått, og *poff* der smatt hun under jente buret i all fart. Gud hvor glad jeg er. Måtte jo bli en første gang hvor ei rotte forsvinner fra meg ogfså, får håpe det blir det siste. Hun virker ikke tørst eller sulten, ga de mat nå, alle spiser utenom hu som er helt tullerusk i buret, hun må vel roe seg litt ned tenker jeg, hehe.
Men nå skal jeg ut en tur med god samvittighet
:sol: 
Men nå skal jeg ut en tur med god samvittighet