Jeg er

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
siva83
Hamstrer mat

Jeg er

Post by siva83 »

Jeg innrømmer det, jeg er avhengig av ntf forumet. jeg sitter her inne og søker,leter,leser og ser bilder. jeg er rett og slett avhengig..finnes det en avvennignsprossess? ulempen med å jobbe på kontor med internett og kan ha flere sider oppe samtidig... :shock:
Mai-Tai

*Rottisene mine, Mai-Tai,Mathilda,Klatremus,Lille My, Raymond og Rolf*

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

Veldig lett å bli det ja, har en liiiten mistanke om at jeg også kanskje er her littegranne for mye...Image Speiselt nå som jeg har hatt min egen bærbare pc i et år, men den leveres inn til skolen denne uka, så da blir det hardt for meg! Også skal jeg to uker til Kreta om åtte dager, så da blir det mye nytt å lese når jeg kommer tilbake! Da er det bare å sette seg godt til rette å begynne på toppen å arbeide seg nedover 8)
En god ting ved å være avhengig er jo at du får med deg mye og at du vil lære masse! Så jeg tenker slik; så lenge jeg kan ta pauser fra forumet uten å få panikk, så går det bra! :rottehode:

Koala jenta
Markeringsbehov

Post by Koala jenta »

ja jeg er avhengi av diverse forum, men jeg synes på en måte det er bra, for jeg lærer nye ting hver dag og det er moro. og med min hobby som er å omplassere dyr, så trenger jeg slike forum for å lære. og jeg kan trygt si at ntf skal ha en stoooor del av æren for det jeg vet i dag.

Nemo
Alfatryne

Post by Nemo »

:D

Det er et flotters forum, det er det det er! :bravo:

Og fullt av hyggelige, morsomme og snille mennesker, som alle bidrar med sitt eget lille i hverdagens motganger og medganger. Den støtten man kan finne er - og kunnskapen, ikke minst - er det ikke mulig å sette en pris på.

*en smule avhengig selv* :mrgreen:
Alle henvendelser til NTFs styre, skal gjøres via ntf@tamrotter.com

Intet
Alfatryne

Post by Intet »

Jeg er nok avhengig selv.. :oops: Ganske avhengig!
Det er fort gjort, når det gjelder noe som interesseren en, og man samtidig lærer noe nytt hver dag, og får dele erfaringer og opplevelser med andre. Kjekt er det også så fort man lurer på noe. Tar som regel ikke lang tid før det dukker opp ett og annet svar.

Spesielt spennende er det i de periodene det er kull på gang, da må det tittes ofte etter nye bilder/informasjon om kullet e.l. :bravo:
Pia & 14 med hale :rottehode:

Du er velkommen innom
www.intetsrotter.dk - oppdatert 14/06-08

Locked