Huff, jeg tror ikke dyrebutikken er noen god løsning, der får hun ikke den roen hun trenger til å fostre opp babyene sine. Hvis det er helt krise, går det an å høre med NSB om de får sette rottene i buret på toget nordover eller sørover. Jeg spurte faren min om den løsningen var mulig for en god stund siden, og han trodde det skulle gå helt greit (han jobber i NSB). MEN: Det må avtales på forhånd, og det MÅ være noen klar til å hente rottene i Trondheim eller Oslo. Huff, jeg håper det er mulig å få til en annen løsning enn dyrebutikken.
Jo, det kan jeg, men jeg har bare et bur (eller to, men det ene er et lite marsvinbur) og der bor guttene Men det kan hende det ordner seg, for når jeg skal bort, er det ei jente som skal passe Marcus og Conrad, og mora hennes kan mye om rotter, så hvis hu får lov, skal hu han henne i sommer.. Men tusen takk Jeg skriver nåe jeg vet om hu kan eller ikke
En drektig jente trenger ikke så stort bur, bare hun får roen hun trenger. Ok, hvis hun kan mye om rotter, og er villig til å håndmate rotteunger hele døgnet _dersom_ moren avviser dem, eller ikke klarer å ta seg av dem, så er jo det kjempeflott! Du får si ifra! Hvis ikke vil jeg gjerne ha telefonnummeret deres så jeg får snakket med dem.
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3
Dessuten.. Hva skal dere gjøre med henne etter at ungene er født og leveringsklare, eller dere vet sikkert at hun ikke er drektig da? Skal du beholde henne? Og dersom hun ikke får unger, pass på at du får en jente til selskap for henne da.. Hihi!
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3
Dårlig nyhet..
Jeg var litt sein, så det er ei anna som har fått hu..
Men jeg skulle ha beholdt hu.. Men, men..
Jeg skal nok uansett kjøpe ei eller to jenter til, må overtale pappsen først
Men jeg skal prøve å holde dere oppdatert om rotta
Enda en gang tuuseen takk for svar
Skal bare si at det var visst ingen jente nå Jeg var jo som dum som regnet med at hu så om det var gutt eller jente, sjøl var jeg ikke å så på den rotta, men ja, begge var gutter, ingen unger Han som visst nok var jente bor fortsatt hos den "nye" eieren sin! Det var dagens oppdatering
Tamara
------------------------
Savner dere go'-klumpene mine<3