Julirottenes omplassering

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
lynxy85

Julirottenes omplassering

Post by lynxy85 »

Hei! La merke til Barteroger på julirottenes omplassering . Han er ikke kjøpt på dyrego vel...? I såfall er han i mest sannsynlig i slekt med mine rotter Hugin og Munin. Kanksje til og med broren deres...! Oi... litt gøy å se slektingene. :)

Men det jeg egentlig ville si var at den som tar Barteroger IKKE burde avle på ham. Mine to rotter er nemlig født enøyde... Så det er noe genetisk feil med dem. Dyregod i Gjøvik er heller ingen bra dyrebutikk... De skilte aldri hann og hunn rottene. De orange rottene de tok inn fikk de fra en privat person som fikk unger på sine. Så flere kull i løpet av et halvt år. (ihvertfall 2....hehe) Spurte, men fikk aldri vite hvem familen/personen var. (hadde nemlig tenkt å spørre litt om rottene siden mine to er enøyde...)

Kan du finne ut om Barteroger kommer fra dyregod...?

siva83
Hamstrer mat

Post by siva83 »

Barteroger er kjøpt på lillehammer på en dyrebutikk.. han bor nå hjemme hos meg etter jeg har tatt de over for en venninne bosatt på gjøvik.. hun sier den heter noe annet enn dyregod i allefall. men send meg en PM så kan vi diskutere det der. skal prøve å finne litt ut om han men han er kjøpt på lillhammer. jeg trodde det var gjøvik ettersom hun bor der
Mai-Tai

*Rottisene mine, Mai-Tai,Mathilda,Klatremus,Lille My, Raymond og Rolf*

lynxy85

Post by lynxy85 »

Ok, siden han lignet på mine og det stod gjøvik la jeg sammen to og to.. som tydeligvis ble 5 :lol:

Hvis han ikke er fra dyregod så er det ikke sikkert han er i slekt med mine. Vi kommer nok ikke til å klare å finne det ut uansett, tenkte bare jeg skulle si i fra hvis de hadde vært i slekt. :)

siva83
Hamstrer mat

Post by siva83 »

JEg skal sjekke litt og finne ut av det
Mai-Tai

*Rottisene mine, Mai-Tai,Mathilda,Klatremus,Lille My, Raymond og Rolf*

Locked