200,- er det "dyreste" jeg har sett. Det virker som de seriøse oppdretterene (med unger med stamtavle) knapt tar mer enn butikk (ser ofte rotter til 150,- i butikk). Problemet er heller å finne rotter med stamtavle (også kalt kjent bakgrunn).
Vet ikke hva rotter med stamtavle koster, men jeg så en gang noen voksne rotter i en dyrebutikk til 15 kroner per stykk. Det var nesten litt ekkelt billig. Like mye som en sjokolade, omtrent. Da er det sikkert større sjangse for ikke-gjennomtenkte spontan-kjøp.
Men så var ikke dette helt on topic, da :x
Med vennlig hilsen Tonje, Radka og Frida :rottehode: tonje.org - Med egen rottedel Blogg - Litt rottebabbel Burguiden - Hjelper deg med å velge riktig bur
Dumbo-fan90 wrote:Vi kjøpte Pippin, vår gamle Dumbo siamese hann til 250kr i dyrebutikk uten stamtavle fordi dengang var dumbo så "sjelden" ifølge dyrebutikken..
Oi, det var mye, jeg og Elise betalte 90 kr, for Marcus og Conrad, de var riktignok ikke dumbo, men stor forskjell
Tamara
------------------------
Savner dere go'-klumpene mine<3
Solgte alle ungene "mine" for 150 kr. 250 for to. De hadde stamtavle, men ikke registert noe sted. Så det kommer nok ann på oppdretteren.
Normal prisen er vel 150-250 kr ?!
Egentlig er det det samme om hun har stamtavle eller ikke, men det var den eneste oppdretteren i Kristiansand som jeg fant.
Og den måtte være menesketam