Melder meg inn i klubben over slikkende rotter jeg og. Luna er en liten fanatiker på det der, men hun slikker like hjertelig inn i ørene og mellom tærne som andre steder. Gudene vet hvorfor, men innimellom tror jeg hun prøver å sjefe over meg, ved å skulle "tvangspusse" litt..hehe.. Hva bakterier angår har hverken jeg eller rotta noengang blitt syke av det..
Tror nok ikke de tar noen skade av det. Vil nok si at rottene er mer møkkete i munnen siden de ikke pusser tennene sine slik som vi gjør opptil flere ganger hver dag
Helt enig!
Ikke vasker vi oss i rompa på samme måte som rottene heller
At det er like mange bakterier eller flere i munhulen som andre steder, ja det skal man ikke se bortifra, men det er vell de positive "forsvars" bakteriene som er en del av forsvaret vårt mot og skal bryte ned de slemme baseluskene/bakteriene som kommer på uvelkomment besøk.
Tror nok ikke de har skade av denne "kosen/vasken/spitshine"
Våre to gutter på fire og tre og en halv mnd. eeelsker spytt. Noen ganger blir det litt mye, de klorer som bare det for å komme til, men vi har funnet ut at de ikke er spes. glad i søte lipglosser. Det føles bedre å smøre inn leppene enn å avvise dem... Når det gjelder bakterier må jeg slutte meg til dem som mener dette er relativt harmløst. Menneskemunner er nok ikke rene, men det er vel oftest i sammenligning med hunder vi kommer dårlig ut.
Maggie elsker spytt og lepper! Jeg har aldri hatt en så kysse&slikkerotte.
Hun borer snuten inn i munnen min og bruker klørne for og slikke inni munn! Litt ekkelt men søtt!
Marcus står også å graver på leppene mine for å komme inn i munnen.. Jeg blir helt rød av kloremerker hvis jeg ikke lukker opp
Han liker også nesa og tærne mine Det er så morsomt å se på når han prøver å "fange" tærne mine
Tamara
------------------------
Savner dere go'-klumpene mine<3