Sitter her og gleder meg til å hente Turte fra Mocka hjem til oss. På tirsdag skal vi hente henne. Er moro med en ny i flokken, og føler
det er bra jeg fikk hjelpe til å ta imot ei som måtte gis bort.
Noen erfaring her med å ta imot rotter som har hatt andre eiere?
Turte kommer snart :)
Moderator: Moderatorer
Min Luna kommer fra LILO her inne. Syns det var kjempe kjekt å få henne inn i familien, hun er søt, folkevant og snill.. Om enn en liten ramp til tider
Hadde mye mer problem med Silver som var dyrebutikkrotte, hadde stått alene i et biiittelite bur, nesten aldri håndtert og veldig skeptisk til folk...

Hadde mye mer problem med Silver som var dyrebutikkrotte, hadde stått alene i et biiittelite bur, nesten aldri håndtert og veldig skeptisk til folk...
Nå har alle rottene fått hilse, og det gikk kjempe fint. Alle 4 er i buret nå, og koser seg. Turte ypper med de to minste våre, men det roer seg nok når de har funnet ut hvem som bestemmer over hvem. Den eldste, Ariel, godtok henne med en gang og de er gode venner nå. Deilig at alt gikk fint og at det nå er 4 lykkelige små pelsdotter sammen 
Nå er det bare å forberede oss på en avlivning med Ariel, som er gammel og sliten. Men sånn er livet. Hun får det nok bedre slik..

Nå er det bare å forberede oss på en avlivning med Ariel, som er gammel og sliten. Men sånn er livet. Hun får det nok bedre slik..