Du har tenkt over det??...men nå er det gjort
Hvor gammel er foreldrene??
Hva skal du gjøre hvis du ikke kan ha alle og ingen vil ha dem?
Er det dyrebutikk rotter??
ja men du er være ansvarlig for de rottene!
Jeg mener ikke og være slem men selv jeg fikk vite at jeg ikke bare kunne sette unger på to rotter og vips så var det flere perfekte unger uten genfeil og likt!kan du være så snill og svare på spørsmålene mine!?
rottegal wrote:Du har tenkt over det??...men nå er det gjort
Hvor gammel er foreldrene??
Hva skal du gjøre hvis du ikke kan ha alle og ingen vil ha dem?
Er det dyrebutikk rotter??
Gratulerer da. Håper alt går fint fremover og at du er flink og tar ansvaret for dem.
Har du noen som er interessert i ungene? Hvis ikke så håper jeg det ikke er så mange unger i kullet for da kan du ende opp med mange rottetasser hjemme hos deg! De kan jo få alt fra 1-23 unger!
Spør gjerne hvis du lurer på noe.
Og til eventuelt neste gang så burde du planlegge litt mer og sette deg inn i det å avle, slik at rottene blir best mulig. Er dessverre ikke sånn at alle rotter egner seg til avl. Men hvis man gjør jobben skikkelig og finner de beste rottene og får fram flere gode avlsrotter så blir det etterhvert flere og flere rotter som egner seg til avl. Og det er jo bra! :sol:
§ RatGirl § wrote:Gratulerer da. Håper alt går fint fremover og at du er flink og tar ansvaret for dem.
Har du noen som er interessert i ungene? Hvis ikke så håper jeg det ikke er så mange unger i kullet for da kan du ende opp med mange rottetasser hjemme hos deg! De kan jo få alt fra 1-23 unger!
Spør gjerne hvis du lurer på noe.
Og til eventuelt neste gang så burde du planlegge litt mer og sette deg inn i det å avle, slik at rottene blir best mulig. Er dessverre ikke sånn at alle rotter egner seg til avl. Men hvis man gjør jobben skikkelig og finner de beste rottene og får fram flere gode avlsrotter så blir det etterhvert flere og flere rotter som egner seg til avl. Og det er jo bra! :sol:
Det er en ting jeg lurer på :rottehode: Hvordan får jeg rottemor vekk fra barn til å telle unger?