Kan du si hva foreldrene dine tenker om å beholde alle sammen?Trybern wrote:Foreldrene mine: Å jøss!§ RatGirl § wrote:14 unger er mangeHva sier foreldrene dine til at du skal ha 14 rotter til?
Du bestemmer selv hva du vil kalle dem, mange velger å ha et tema.
Meg: De kunne fått flere...
Foreldrene mine: ....
Noe sånt sa de.
Kanskje et tema blir gøy, noe jeg liker...
Nå er de kommet!
Moderator: Moderatorer
-
- Sover i do
Mvh Ida&rottene
Foreldrene mine: Du MÅ sette opp annonse på Meny(Butikken)!Dumbo-fan90 wrote:Kan du si hva foreldrene dine tenker om å beholde alle sammen?Trybern wrote:Foreldrene mine: Å jøss!§ RatGirl § wrote:14 unger er mangeHva sier foreldrene dine til at du skal ha 14 rotter til?
Du bestemmer selv hva du vil kalle dem, mange velger å ha et tema.
Meg: De kunne fått flere...
Foreldrene mine: ....
Noe sånt sa de.
Kanskje et tema blir gøy, noe jeg liker...
Foreldrene mine sine tanker: ALDRI ALDRI ALDRI!!!
Signerer denne.§ RatGirl § wrote:Så de er helt klar over at du skal beholde alle utenom en? At det vil koste dem mye penger og kreve massevis av tid og stell? Det er ikke bare å omplassere dem hvis du ikke greier å ta godt vare på dem, tro meg. Jeg håper at du tenker deg nøye om og at du prøver å finne et hjem til flest mulig av dem. Alle rottene er ditt og foreldrene dine sitt ansvar.
Hvor stort er buret du skal bruke? Og som noen andre sier her så tror jeg ikke det å bruke en skillevegg er noen god idé...Du vil trenge flere store bur.
Skillevegg er ingen lur ide.
Venninda mi hadde det, guttene på den ene siden og jentene på den andre. Guttene begynte å sloss og dominere over hverandre pga at de visste at jentene var på den andre siden.
Ende med MANGE avlivinger og masse vetrinærbesøk.
-
- Gammelrotte
Gjør som foreldrene dine sier. Sett opp annonser og legg ut annonser flere steder på internett. Det er faktisk de som har ansvaret for rottene siden du er mindreårig. Og jeg har på følelsen at du ikke skjønner helt hvor mye det krever av deg å ha så mange rotter. Gjør du det?
Hunner og hanner skal IKKE stå i samme bur, det er iallfall helt sikkert. Så da er det jo ingen grunn til å ha skillevegg hvis du bare skal ha hunner i buret.
Har du virkelig tenkt over alt dette?
Hunner og hanner skal IKKE stå i samme bur, det er iallfall helt sikkert. Så da er det jo ingen grunn til å ha skillevegg hvis du bare skal ha hunner i buret.
Har du virkelig tenkt over alt dette?
Julianne
Julirottenes omplassering
-
- Gammelrotte
Hva med resten av ungene? Hva skal du gjøre med dem?
Og i tilfelle broren din bare skal ha en hann alene, så husk at rotter er flokkdyr.
Og i tilfelle broren din bare skal ha en hann alene, så husk at rotter er flokkdyr.

Julianne
Hvis jeg hadde hatt kull så ville jeg ikke ha solgt bare en. Men heller to eller flere. HUSK rotter er flokkdyr.Trybern wrote:Hvis jeg skal beholde en eller to blir det hunner. Broren min skal kanskje ha en hann.
Hvor skal alle de andre da?
Må spørre igjen jeg, er hunrotta di gammel? og hvor mye veier hun?
Ser du har fått en del spørsmål som du ikke har svart på og BØR svare på...
Last edited by -Marita on 20 Aug 2006, 20:02, edited 1 time in total.
Hvorfor skal du gi rotten(e) til en som ikke bryr seg om de???!Trybern wrote:Han har en hann allerede. Han eier faren, selv om han ikke bryr seg særlig om den.§ RatGirl § wrote:Hva med resten av ungene? Hva skal du gjøre med dem?
Unnskyld, men tenk litt over det da.......
Jeg hadde aldri gjort det hvis det er sånn som du sier nå!