Nå er de kommet!
Moderator: Moderatorer
-
- Gammelrotte
Det er noen som har annonsert kullet sitt før det ble født, fått kanskje ni unger og allikevel ikke fått solgt alle sammen. Så du bør absolutt annonsere kullet ditt for salg, som det er blitt sagt mange ganger nå. Det er ikke vanskelig heller, f.eks på dyrenett.no kan du legge ut en annonser gratis og enkelt.
Som du kanskje har lagt merke til så har jeg iallfall 100 rotter som trenger et nytt hjem på siden min og noen av dem er fra forskjellige kull også. Jeg vet om flere rotter som aldri ble omplassert, selv om de var ute til omplassering lenge. Hvordan det endte med noen av de rottene er det trist å tenke på...Så derfor syntes jeg det er så viktig at man gjør alt det man kan for å finne et varig godt hjem til rottene. Håper du greier det til slutt.

Som du kanskje har lagt merke til så har jeg iallfall 100 rotter som trenger et nytt hjem på siden min og noen av dem er fra forskjellige kull også. Jeg vet om flere rotter som aldri ble omplassert, selv om de var ute til omplassering lenge. Hvordan det endte med noen av de rottene er det trist å tenke på...Så derfor syntes jeg det er så viktig at man gjør alt det man kan for å finne et varig godt hjem til rottene. Håper du greier det til slutt.

Julianne
Julirottenes omplassering
Julirottenes omplassering
Ok. Fint at du svarer nå på spørsmålene vi spørr om.Trybern wrote:Er ikke 100 % sikker

Du kan feks legge ut annonser på www.dyrenett.no eller www.finn.no
Håper i allefall at du ikke blir igjensittende med alle, for det kan bli vanskeligt og er nesten sikker på at det vil ende med omplassering eller avliving dessverre.
Så mange rotter krever MYE tid og MYE ansvar.
Jeg!
Jeg!
Jeg!
Jeg!
Jeg!
Da er vi enige da
Neida
Hvis du liker temaet skal du velge det,det er jo du som har kullet
Og du som liker *starwars*
Jeg!
Jeg!
Jeg!