Siri er etter Missy og Rolf som begge er fra en liten dyrebutikk i Askim. eieren av butikken avlet selv og holdt gutter og jenter adskilt

ingen av rottene ble omplassert på grunn av noe spesielt unntatt det at eier ikke hadde tid til dem lenger. i kullet som Missy fikk var det tre gutter og tre jenter- et jevnt kull vil jeg si. det var ingen rødøyde i kullet, kun kombinasjoner av hvitt, svart og grått- antagelig black husky og hooded.
mamma Missy er en black hooded på tre hundre gram. datteren Siri er en black husky på tre hundre og seksti gram. vekten til Rolf var tidligere eier litt usikker på, men mente han lå på rundt fem- seks hundre gram. dette er altså ikke bekreftet. begge jentene er trivelige og tamme. Missy er ekstrem til å slikke! Siri er også en letthåndterlig og snill jente.

de har møtt Mira, Malawi og Milo uten problemer. litt huffing og puffing mellom de to alfaene, ellers gikk det fint!

jeg tror at Siri kan bli en fin mamma. Missy gir meg også et godt sammenligningsgrunnlag. desuten er pappaen fra samme sted og er gammel og frisk- en god kombinasjon! litt usikkerhet er det jo, men.

Heidis Kerrie vet jo de fleste her hvem er. en god og vakker fawn fra nederland. dere kan jo lese om ham på Squeekers sider, ikke sant? han er dumbo, men fin for det

hilsen johanna