Samtlige utgaver av GNAG 2006 ble ettersendt til nye medlemmer i går, 28.07.06. Dette gjelder medlemmer som har mottatt velkomstmail med medlemsnummer og passord i nettbutikken før datoen for utsending. Hvis det mot formodning er noen medlemmer som ikke har mottatt bladene innen 12.08.06, vennligst gi beskjed til oss på ntf@tamrotter.com.
Gi det noen dager til og send en mail til oss med medlemsnummeret ditt hvis det ennå ikke har kommet innen lørdag. Det tar ofte litt tid hvis bladet f.eks. skulle ha kommet i retur til meg; det bruker gjerne noen uker på den runddansen, har jeg erfart.
PS: Dette gjelder medlemmer med medlemsnummer t.o.m. 200656. Medlemmer med høyere medlemsnummer får bladene ettersendt de nærmeste ukene.
Hvis det mot formodning er noen medlemmer som ikke har mottatt bladene innen 12.08.06, vennligst gi beskjed til oss på ntf@tamrotter.com.
Husk å oppgi medlemsnummer og navn, slik at vi kan sjekke raskt, gjerne også adressen, så vi kan forsikre oss om at vi har riktig adresse.
PS: Gjelder alle medlemmer med henvendelser til styret som angår meg som styremedlem; ikke send pm til meg, send mail på styremailen. Jeg er høygravid og kan komme til å "fordufte" plutselig, bare til orientering.