Hva er galt?

Om rottenes temperament og personlighet.

Moderator: Moderatorer

Locked
Marcus
Betarotte

Hva er galt?

Post by Marcus »

Nå blir jeg oppgitt av Marcus! :roll:
Nå i dag, har han begynt å gnage på gitteret og burdøra (bor med Conrad),
så jeg tok han ut da han slutta med å gnage for ikke å bli vant til å komme ut når han gnager,
men da gikk han bare å la seg i hylla mi, noe dem er vant til å gjøre..
Så jeg tok han inn i buret igjen, men på igjen..
Han gnager og gnager.. Jeg har dem ute flere timer om dagen..
Men hva kan det være? Har søkt litt på forumet, men jeg tror ikke det er det at han kjeder seg..
Er han gått lei Conrad? Når dem er ute av buret, så sloss dem eller sover :? Noen som har opplend noe lignene?
Hilsen ei frustrert rottemamma :oops: :P
Tamara
------------------------
Savner dere go'-klumpene mine<3

Dumbo-fan90
Sover i do

Post by Dumbo-fan90 »

Da blir det flott å få Rotteriets Vind i hus da:-D
Mvh Ida&rottene

Marcus
Betarotte

Post by Marcus »

Ja :D
Tamara
------------------------

-Marita

Post by -Marita »

Sikker på at han ikke har skjønt noe som at når han gnager på buret, så kommer du å henter ham?
Hehe, sånn var det i allefall hos ei venninde som hadde rotter.
Hun fikk aldri fri for dette pga at hun tok dem ut hver gang de gnagde og da ble de vandt med å bli hentet ut akkurat da. ;)

Marcus
Betarotte

Post by Marcus »

-Marita wrote:Sikker på at han ikke har skjønt noe som at når han gnager på buret, så kommer du å henter ham?
Hun fikk aldri fri for dette pga at hun tok dem ut hver gang de gnagde og da ble de vandt med å bli hentet ut akkurat da. ;)
Ja er sikker på det, for jeg tar han ikke ut når han gnager, tar han ut når han har slutta, men takk for svar ;)
Tamara
------------------------

-Marita

Post by -Marita »

Marcus wrote:
-Marita wrote:Sikker på at han ikke har skjønt noe som at når han gnager på buret, så kommer du å henter ham?
Ja er sikker på det, for jeg tar han ikke ut når han gnager, tar han ut når han har slutta, men takk for svar ;)
Ok så bra da :D
Trodde du skrev at du tok ham ut når han gnagde jeg skjønner du.
;)

Marcus
Betarotte

Post by Marcus »

Åja, nei tar hhan ut da han er ferdig med rampestrekene sine :P
Tamara
------------------------

-Marita

Post by -Marita »

Marcus wrote:Åja, nei tar hhan ut da han er ferdig med rampestrekene sine :P
Hehe ok, var nok bare venninda mi si rotte som var litt sleip da ;)

Mac dyregod
Sofaspiser
Kjønn: Kvinne

Post by Mac dyregod »

det kan ha blitt en uvane han har lagt til seg, gjerne en gang i tidn før når han kjedet seg. Ikke lett å avenne dem med den slags. :lol:
Et liv uten dyr er ikke noe liv

Marcus
Betarotte

Post by Marcus »

Mac dyregod wrote:det kan ha blitt en uvane han har lagt til seg, gjerne en gang i tidn før når han kjedet seg. Ikke lett å avenne dem med den slags. :lol:
Men det som er, er at han aldri har gnagd før, jeg så det først i går. Nei, sikkert ikke lett å avvenne dem med sånt når de først får viljen sin! :P
Rotter er noen spekulerte dyr :geek:
Tamara
------------------------

Zilver

Post by Zilver »

Luna var i full gang med å gnage seg tur gjennom bunnen i går, og jeg lempa inn en gnagerstein, og var ute å henta kvister. Så da var de lykkelig treid ei god stund til :)

Marcus
Betarotte

Post by Marcus »

Zilver wrote:Luna var i full gang med å gnage seg tur gjennom bunnen i går, og jeg lempa inn en gnagerstein, og var ute å henta kvister. Så da var de lykkelig treid ei god stund til :)
Hehe.. Joa, har gnagerstein med banansmak (hadde en grein før, men de brukte den aldri til noe :roll: :P ), de har spist litt på den, men skal de fortsette å småspise sånn på den, har de den i hverfall to år til! :P Gitteret er visst morsommere å gnage på i følge rottene her i huset :geek:
Tamara
------------------------

Zilver

Post by Zilver »

Har ikke greiner inne te dem hele tiden. Tar tingene ut når de har mista interessen for dem. Så har jeg noe å friste med når de trenger noe nytt å herje med.. To pappruller fra jobb var det nyeste tilskuddet i går. Alt vel helt til Silver med sin ryddemani måtte stappe alt avispapiret inn i de og dytte de inntil veggen... :hm: Den jenta er bare snål..

Locked