2 nye gutter

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
LILO
Hamstrer mat

2 nye gutter

Post by LILO »

Jeg hadde bestemt meg for ikke å få flere rotter nå, men så var jeg innom en dyrebutikk på fredag og forelsket meg i 2 dumbogutter :oops:

Gikk hjem for å diskutere med samboeren som sa nei med det samme, men jeg klarte ikke å la være og tenke på disse to skjønnhetene, så jeg ble ganske fraværende her... Til slutt sa han det var greit, da var klokka blitt 13 på lørdagen, og jeg hev meg på telefonen og ringte for å spørre om de fremdeles var der, -og det var de :D ¨

Så jeg og min søster kastet oss i bilen og kjørte ned og tok dem med hjem :oops:

De var begge veldig fortrolige med det samme, og kommer ut av buret og vil være sammen med oss hele tiden, så jeg blir jo bare mer og mer forelsket :D

De har fått navnene "Putte" og Bambi"

Bambi fant min mor på, da også hun falt pladask med det samme hun så dem :D

Noe som er veldig rart med den ene, er at han ser ut som om han er halvt rex... Stripa på ryggen har rexpels, mens resten av ham er glatthåret!

Noen som har sett dette før?

Aner ikke hva slags tegninger eller farger de har, så skal få tatt bilder, men må dessverre ha hjelp til å legge de ut her, da jeg ikke får lagt ut bilder(har ikke hjemmeside eller andre steder jeg kan legge bilder på nett)

Så hvis noen kan hjelpe meg der vil jeg være veldig takknemlig :D

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

Gratulerer da! :mrgreen: Det er alltid en risiko for at antall rotter i hjemmet stiger etter et besøk i dyrebutikken, men den risikoen for man bare leve med. :rottehode:

Gleder meg til å se bilder! :bravo:

Du kan veldig enkelt legge ut bildene dine her uten å måtte registrere deg eller logge inn. Bare gjør dem til riktig størrelse først. Eller så er det veldig enkelt med photobucket.com

LILO
Hamstrer mat

Post by LILO »

LILO
Hamstrer mat

Post by LILO »

Hehe, takk for det. :D Måtte bare prøve, så dette er mine 2 avdøde Santo og Ludde sammen med min eldste datter. Da kan jeg prøve å få lagt ut bilder av de nye..

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

*Tråd delt, resten finner du på Genetikk og avl*

Locked