Midlertidig fravær

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Midlertidig fravær

Post by Roger&Ingrid »

Nå ser det ut til at fødselen er MEGET nært forestående, derfor vil jeg informere om at jeg på et eller annet tidspunkt vil fordufte plutselig. Uten å komme med alle de ekle detaljene, tror jeg trygt jeg kan si at forstadiet til fødselen er i gang for fullt og jeg regner med vi drar på Føden i løpet av de nærmeste 24 timene. Med mindre det oppstår komplikasjoner, vil jeg være tilbake og "i drift" innen begynnelsen av neste uke (arbeidsnarkoman, jeg? Neeei...).

Dette vil medføre følgende:
- kontoen blir sannsynligvis ikke sjekket før jeg er hjemme (Heidi har også tilgang, hvis jeg ikke tar feil, men hun er bortreist for øyeblikket). Er jeg heldig, har jeg internettilgang på barselavd./pasienthotell og kan pleie forumabstinensene og arbeidsnarkomanien på vegne av NTF der, men jeg kan ikke love noe som helst. Jeg vet det er mange som har bestilt varer fra nettbutikken i det siste, og jeg skal prøve å få sjekket kontoen, men dere må uansett være forberedt på at varene vil bli en uke forsinket i forhold til opplysningene på nettbutikksiden.
- registrering av nye medlemmer og ettersending av GNAG til disse vil stanse, ettersom kontoen blir stående "usjekket". Dette får ingen betydning for medlemmer som allerede er registrerte, fordi jeg holder på å forberede utsending av GNAG til de siste innmeldte (t.o.m. medlemsnummer 200667). De som derimot evt. har sendt inn innmeldingsskjema og betalt inn medlemskontingent, men ikke mottatt bekreftelse på at innbetalingen er registrert, vil ikke motta GNAG før jeg er vel anbragt hjemme igjen.

:slede:

Ingrid
-kasserer og snart mamma

PS: "De Kule Råtene" ser frem til å få møte resultatet av deres iherdige innsats som menneskeavlere.
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

lynxy85

Post by lynxy85 »

Lykke til! :bravo:

Marcus
Betarotte

Post by Marcus »

Så morsomt! :D

Lykke til! :bravo:
Tamara
------------------------
Savner dere go'-klumpene mine<3

LILO
Hamstrer mat

Post by LILO »

Lykke til med fødsel og den lille!! :D

Carina

Post by Carina »

Så spennende! Lykke til! :bravo:

anita
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by anita »

:shock:
:spise:
:thu:
Anita

Zilver

Post by Zilver »

Forlanger kjønn, og bilder, og farver evt tegninger og slikt når rampen er ute av moderens favn!!! Mojjomojjo...

Sitter å venter på annen venninne som er på kalvern i dag.. :bravo: :bravo:

Bææbiseer!!!

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

Så spennende! :bravo: :mrgreen: Lykke til!

Ailani
Alfatryne

Post by Ailani »

Lykke til!! :bravo: Håper alt går som det skal! :)
*Med vennlig hilsen Erica Malene*

siva83
Hamstrer mat

Post by siva83 »

lykke til, det hele er kanskje allerde over og dere har et menneskebarn i armene.. tenker på dere i allefall og gratulerer
Mai-Tai

*Rottisene mine, Mai-Tai,Mathilda,Klatremus,Lille My, Raymond og Rolf*

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

Skriver en kort fortelling barselavd. på St.Olavs p.g.a. drit tastatur:

Ellen Inger Tømmerdal ble født 11.09. kl. 17.41, hun veide 3960 gram og var 51 cm lang. Hard fødsel,sugekopp og tang måtte til for å få ut damen som kom med pannen og nesa først. Har stor respekt for alle rottemødre som føder 10-15 unger uten smertestillende; her måtte det petidin, epidural, lystgass (gøy!) og enda en type til.
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

Hoyst_87
varamedlem
Kjønn: Kvinne

Post by Hoyst_87 »

Gratulerer!!! :bravo: :D :dro:
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

Nova

Post by Nova »

Roger&Ingrid wrote:her måtte det petidin, epidural, lystgass (gøy!) og enda en type til.
Det viktigste var jo at jentungen kom ut da :lol: Gratulerer så mye, du har vært kjempeflink! Gleder meg til det blir min tur en gang!! Kos deg med nurket DITT!! Er det ikke herlig? :bravo:

Velkommet til verden lille forum-maskot :akt:

Maria
Klatrer på møblene

Post by Maria »

Jeg trodde De Kule Råtenes kull skulle ha navn fra lettvinte middagsløsninger og at førstevalget var Pølsegryte?? Når ungen i tillegg fikk hele to fornavn, kunne i det minste ett av dem vært det?
Litt skuffet nå, men gratulerer uansett! :rottehode:
Maria H.

Marcus
Betarotte

Post by Marcus »

Gratulerer så mye med jenta! :D
Tamara
------------------------
Savner dere go'-klumpene mine<3

Locked