Men hun stresser litt, er skikkelig hønemor, så jeg tror jeg må gi henne fred 2-3 dager... Hun har nok ikke fått blitt trygg nok på meg enda, så hun liker ikke at jeg blander meg...
Moderator: Moderatorer
men i sorte granskogen så lettvint det er med ups-kull, da? kan du låne Kerrie og Siri og fortelle dem at de absolutt og overhodet ikke får lov til å lage barn, så de kanske gjør det?? sliter med en langsom gammel mann og en lynrask og prippen liten jente.
spør dumbofan_90 hun har hatt et dumbo/toppøret kull nyligLILO wrote:Etter hva jeg kan se, så er det 50/50 med gutter og jenter, men er ikke 100% sikker enda. Noen som vet hvor tidlig man kan se om det er dumboører? Ser man det med det samme, eller må ørene vokse ut først?
Ja.. hehe. Jeg er jo ikke helt dreven på det der, men jeg så det vel tydelig ved 2ukers alderen. Når ungene fikk ordentlig pels, for da brettet ørene seg utrottegal wrote:spør dumbofan_90 hun har hatt et dumbo/toppøret kull nyligLILO wrote:Etter hva jeg kan se, så er det 50/50 med gutter og jenter, men er ikke 100% sikker enda. Noen som vet hvor tidlig man kan se om det er dumboører? Ser man det med det samme, eller må ørene vokse ut først?