Ja - da tar vi vel tre fornavn, tenker jeg; vi er jo her for å hjelpe oppdretterne! Vi kan ikke ha noe av et dere overstyrer dem ved å snike dere unna dette velvalgte temaet - tenk så stolt hun blir etterhvert (det var nok ikke derfor hun ikke ville ut..).
Gratulerer så mye - vi er stolte av dere alle
Anita
Bud? Bud på hva?? Ungen???? Er du lei henne allerede??
Jeg byr 2,50 pluss et badehette fra Best Western, en reisetannkost og...eeehh...kondomer?? Nei faen, det er forsent..*roterundtiveskaforåsehvasombefinnersegder* en lighter..
Endelig fikk jeg tid til å gratulere dere. Skulle forresten slenge med en hilsen fra mamma og som spurte meg da jeg kom hit i går om hvordan det gikk.. du var veldig gravid i august da du var innom. Jenta får det nok bra hos dere og de kule råttene
Mai-Tai
*Rottisene mine, Mai-Tai,Mathilda,Klatremus,Lille My, Raymond og Rolf*
Vi er endelig hjemme igjen, langt borte fra ekle tastatur og kveldsmat kl. 19.00 (uæææh). Alle oppfordringer om å gi bud kommer fra de såkalte "Kule Råtene", som lå i en haug og spilte uskyldsrene da vi kom hjem med "trofeet" deres. Det blir ikke noe salg på dem, men til trøst skal de få rent bur og oppgradere til Beekay-strø i stedet for opprevne aviser. Frekke, profittjegerne.....
Forresten, bare så det er sagt; det ble ganske tøft dette her, så jeg håper alle sammen kan ha forståelse for at det vil ta litt tid å komme tilbake for fullt med styrearbeidet. Jeg mistet ganske mye blod og fikk meg et klipp noe a la Lyns operasjonssår, har derfor noe "redusert fremkommelighet". Jeg venter med å ettersende GNAG en liten stund.