Den ene rottebabyen har en innoverbulk på ene sida av pannen. Ser nesten ut som fontanellen på små barn, bare at den ikke er midt oppå hodet...Noen som har vært borti slikt før? Den drikker og er helt "normal", og vokser i takt med de andre. Kan det være en fødselsskade, eller kanskje noe som har oppstått under svangerskapet?
Skal prøve å få tatt et bilde av h*n, men Cicely synes jeg har "lånt" ungene hennes nok nå, så hun springer inn og legger seg på dem hvis jeg begynner å fikle med dem....
Har aldri opplevd en sånn mor før, men det er nok fordi hun ikke har bodd her mer enn ca 1 1/2 mnd, så hun har ikke fått blitt godt nok kjent med meg til at hun stoler 100% på meg...
"Fontanelle"
Moderator: Moderatorer
-
- Gammelrotte
Jeg gidder ikke helt å slå opp i ordboka nå, så vet ikke helt hva dette er, men kan det være noe interessant?
:

Julianne
Julirottenes omplassering
Julirottenes omplassering
Hmmm, finner det ikke i ordboka, men tror det dreier seg om ryggmargsbrokk, siden de nevner folsyre, og jeg vet at når mennesker er gravide, så bør de ta folsyre for å minske sjansene for ryggmargsbrokk hos barnet.
Jeg sjekket alle ungene igjen nå, men fant det ikke, så kanskje det har rettet seg ut selv? Merkelige greier...
Får bare følge med og se om jeg får øye på det igjen
Takk for innsatsen!!
Jeg sjekket alle ungene igjen nå, men fant det ikke, så kanskje det har rettet seg ut selv? Merkelige greier...
Får bare følge med og se om jeg får øye på det igjen
Takk for innsatsen!!