burstrø?
Moderator: Moderatorer
Om miljøstrøet er de lysebrun/gule pelletsene, så smuldrer de opp når de kommer i kontakt med fukt, og dette støver like ille som vanlig sagspon. Så se om du finner Yesterdays news, Back 2 nature eller allspån.
Jeg for min del er så heldig å ha makuleringsmaskin på jobb. Og fri tilgang på gårsdagens aviser. Et godt lag i bunnen av dem, og masse makulert bøss oppå holder dem opptatt resten av dagen og natta...
Og i ettertid så jeg LILO allerede hadde tatt den, så da holder jeg bare kjeft og lar det stå..hehe..
Jeg for min del er så heldig å ha makuleringsmaskin på jobb. Og fri tilgang på gårsdagens aviser. Et godt lag i bunnen av dem, og masse makulert bøss oppå holder dem opptatt resten av dagen og natta...
Og i ettertid så jeg LILO allerede hadde tatt den, så da holder jeg bare kjeft og lar det stå..hehe..
Du kan bruke det til do,,men til strø i buret blir nok litt ekkelt for de småMia wrote:Går det ann og bruke kattesand som strø til rottene? For det er koster ikke så mye

Kamilla ~ rotteløs for øyeblikket
Hvil i fred
Sølve - 17.09-07 - 04.11-08
Spot - 03.06.07 - 08.12-08
Fordbert - 03.06.07 - 05.2009
Pac-Man - 06.08.12 - 20.09.2013
Hvil i fred
Sølve - 17.09-07 - 04.11-08
Spot - 03.06.07 - 08.12-08
Fordbert - 03.06.07 - 05.2009
Pac-Man - 06.08.12 - 20.09.2013
-
- Sofaspiser
- Kjønn: Kvinne
Miljø strø er ikke bra for rotter nei...
Har du prøvd allspån eller gnavz fra tropehagen (gnavz er noe helt nytt laget av tang. høres kjempe rart ut, men funker fint til rottene)så vil du merke hvor mye miljø strø støver. Miljøstrø er vel mer eller mindre presset spon av de skadelige tresortene for rotter, så jeg vil anbefale et strøbytte!
Har du prøvd allspån eller gnavz fra tropehagen (gnavz er noe helt nytt laget av tang. høres kjempe rart ut, men funker fint til rottene)så vil du merke hvor mye miljø strø støver. Miljøstrø er vel mer eller mindre presset spon av de skadelige tresortene for rotter, så jeg vil anbefale et strøbytte!
Et liv uten dyr er ikke noe liv