Jeg skammer meg så fært jeg hadde helt glømt at det var i dag, jeg som hadde meldt meg på og greier de som har vært flinke å huska rottefesten må legge ut bilder så sånna glemske som meg for se på alle di fine rottene
Jeg holdt på å glemme det jeg også, men så husket jeg det igjen på lørdag kveld. Haha. Det var min første rottefest, og jeg synes at det var superhyggelig! Jeg fikk dessverre ikke hilst på alle sammen (visste ikke hvor jeg skulle starte), men det var kjekt med navnelapper slik at man i hvert fall så hvem de andre var. Og så morsomt med utstilling og rotterace, da!
Med vennlig hilsen Tonje, Radka og Frida :rottehode: tonje.org - Med egen rottedel Blogg - Litt rottebabbel Burguiden - Hjelper deg med å velge riktig bur
Var det flere enn Heidi som tok bilder? Jeg har noen, men ikke mange. Kan jo legge dem ut her på forumet, hvis det er greit for alle sammen?
Med vennlig hilsen Tonje, Radka og Frida :rottehode: tonje.org - Med egen rottedel Blogg - Litt rottebabbel Burguiden - Hjelper deg med å velge riktig bur