Ja da trenger jeg ikke bekymre meg, blir da om noen uker til at det er 3 gutter som skal bo der, de har mye og holde med på. Har hengt in et ekstra ferplast rør. To fugle reder i bast/kokosfiber, en ekstra henge køye. Et tre hus og et høy/bast rede som egentlig er til masrvin...
Så de skulle ha nok å drive på med og nok av steder og kose seg på.
Hehe det er deilig å ha så stort bur til de, og at de har så god plass å røre seg på selv om men har lagt inn mye forskjellig til de.
Loke har detti ned fra øverste hylle to ganger nå, tror ikke det har godt opp for han hvor god plass han egentlig har og ikke så flink til å kalkulere avstander gitt

Han så en smule forvirra ut første gangen gitt... Og at det skjedde igjen gjorde nok ikke saken noe bedre, bare han ikke skader seg
Planen var at de skal bo fire der inne, Loke og Calondriel som jeg har nå, og så bebisen som kommer fra Rodentopia, og så skal jeg ha meg en dumbo han, det er noe jeg alltid har drømt om så jeg har reservert en plass i buret til det...
Så da er det ikke så ille da, med fire gutter total (over tid) i et vell møblert hjem?