men de er jo så små! det er kort avstand overalt, synes jeg. men jeg syns jeg så en pung på noen av dem. men så ble jeg så stressa fordi Siri krafset i reiseburet sitt og ville ha tilbake ungene, bleiestellet og alt ansvaret.
Moderator: Moderatorer
-Marita wrote:Åja stemmer, såg demrottegal wrote:Til marita
Adyssa på forumet
Hun hadde/har? 2 jenter til salgs på kjøp og salg
Fine. Men om jeg skal ha så blir dt fra rodentopias
¨lille lakris wrote:-Marita wrote:Åja stemmer, såg demrottegal wrote:Til marita
Adyssa på forumet
Hun hadde/har? 2 jenter til salgs på kjøp og salg
Fine. Men om jeg skal ha så blir dt fra rodentopias
hehe, hyggelig det, Marita. men husk at Adyssa har mye mer erfaring enn meg.
Hehe jeg holder ord, er jo ikke useriøs.lille lakris wrote:jada. og det viser jo at du ikke er den som sier en ting og gjør noe annet.![]()
nå er jo adyssas rottejenter reservert, så det går nok fint med dem!
jeg må si jeg er imponert over alle dere som har hengt på meg siden før parringen. det er jo en smule mer lettvint å kjøpe i nærmeste dyrebutikk. eller gå til en mer dreven og erfaren oppdretter, det hadde jo vært nærliggende.......
så takk til alle dere interesserte som har holdt ut forsinket parring, forsinket fødsel, syk rottemamma og dumme meg som ikke ser forskjell på ungenes kjønn enda.
ungene ser nå ut som små beverunger, og blir bare søtere og søtere! :rottehode:
Hear, hear-Marita wrote:Hehe jeg holder ord, er jo ikke useriøs.lille lakris wrote:jada. og det viser jo at du ikke er den som sier en ting og gjør noe annet.![]()
nå er jo adyssas rottejenter reservert, så det går nok fint med dem!
jeg må si jeg er imponert over alle dere som har hengt på meg siden før parringen. det er jo en smule mer lettvint å kjøpe i nærmeste dyrebutikk. eller gå til en mer dreven og erfaren oppdretter, det hadde jo vært nærliggende.......
så takk til alle dere interesserte som har holdt ut forsinket parring, forsinket fødsel, syk rottemamma og dumme meg som ikke ser forskjell på ungenes kjønn enda.
ungene ser nå ut som små beverunger, og blir bare søtere og søtere! :rottehode:
Jeg må si at jeg synes at du har vært flink jeg, så det skal du ha all ros til i allefall! du har tatt deg godt av rottemora og ungene. de kunne vell ikke hatt det bedre
Hehe ikke føl deg dum pga det med kjønn, tror ikke jeg kommer til å skjønne forskjellen på kjønnene med det første heller.
Jeg kan jo så vidt forskjellen på tegningene såe..![]()
![]()
Men som sagt du har vært flink, mener jeg !
Huffda, håper den har det bra nå.lille lakris wrote:en av beverungene har en halv hale!![]()
jeg tror at Siri har kommet iskade for å gnage den over i steden for navlestrengen eller at den har satt fast falen sin i en tråd frad redet. fant en unge med en tråd rundt foten, men fikk lirket den pent av. Siri har nemlig demontert "snuggien", den dama har ikke respekt for pent håndarbeid!![]()
snakket med Heidi om det kunne være en medfødt defekt, men det er visst veldig uvanlig. mer sannsynlig at det er en skade.
men søt er den! det er en av "berkene".
de får stadig mer pels, tydeligere tegninger og lengre værhår. :rottehode: