GNAG-04/06

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Roger&Ingrid
Gammelrotte

GNAG-04/06

Post by Roger&Ingrid »

Da er årets siste utgave av medlemsbladet GNAG ferdig pakket til sending. Jeg poster dem i morgen eller på fredag, alt ettersom hvor hektisk morgendagen blir. Alle som har betalt medlemskontingent t.o.m. oktober måned vil få bladet tilsendt; nye medlemmer får samtlige utgaver i en smell. Bladene sendes som B-post. Dersom det er noen som har betalt medlemskontingent innen utgangen av oktober måned og som ikke har mottatt bladene innen 01.12.06, ta kontakt med meg på imwhesjedal@hotmail.com og oppgi medlemsnummer.

Dersom det er noen som har betalt medlemskontingent før 01.09.06 og ikke har mottatt GNAG 01/06, 02/06 eller 03/06 ennå; ta kontakt med meg på mailadressen imwhesjedal@hotmail.com snarest og oppgi hvilke nummer dere mangler+medlemsnummer, slik at jeg kan ettersende bladene. Jeg vet det er et par stykker som har nevnt at de mangler noen utgaver av GNAG, men jeg har ikke fått med meg hvilke utgaver det gjelder.

Jeg må nesten få skryte uhemmet av bladet; denne utgaven er usedvanlig lekker! :spise: Vi topper rotteåret 2006 med en utgave av GNAG spekket med spennende artikler og et stykk vanvittig stilig forsidebilde, bare gled dere! Det er forresten heller ikke for tidlig å betale medlemskontingent for 2007; bare husk å merke innbetalingen med medlemsnummer og "kontingent 2007". :mrgreen:

Teskjekjerringa
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

GNAG 04/06 ble sendt ut fredag 3. november.
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

Locked