bilder av søskna til cliantro?

Her kan du vise frem rottene dine!

Moderator: Moderatorer

Locked
Koala jenta
Markeringsbehov

bilder av søskna til cliantro?

Post by Koala jenta »

her er et bilde av Cliantro, dere som har søskna åssen går det? hvordan ser de ut? har dere bilder? vekt? åssen er lynne?

Cliantro er en veldig kose gris ligger på fanget og koser og sover for det meste, også er han et super matvrak. tenkte jeg skulle filme han en gang så dere får se., han veier i dag 286g.
han ble godtatt med det samme av de andre gutta, men når de er på utflukt uten for buret finner Cliantro veien til kattematen mens de andre er på oppdagelsesferd. han er helt herlig og jeg er super fornøyd.....

Image

Ailani
Alfatryne

Post by Ailani »

Jeg har det meste på hjemmesiden min ;)
*Med vennlig hilsen Erica Malene*

Koala jenta
Markeringsbehov

Post by Koala jenta »

det har jeg også, www.freewebs.com/lilly-marie , men yenkte det var koselig å få opp bilder av de alle sammen på en tråd jeg da.

LILO
Hamstrer mat

Post by LILO »

Image

Her er et bilde av Cicely.

Image

Og her er Cassia.

Bildene ble ikke så veldig klare...

Cicely og Cassia er veldig snille rotter. De er friske og fine og veldig glade i både rotter og mennesker. Ungene til Cicely har blitt store og fine, og er friske alle sammen. Har solgt to av jentene, resten har jeg selv, og da jeg satte alle guttebeibiene inn til de voksne guttene, ble det litt tvangsvasking, før alle var tatt opp i gjengen, så nå er de en gjeng på 10 herlige gutter!!

Det gikk også bra å sette inn jentebeibiene i jenteburet, de er nå en gjeng på 6 som trives veldig godt sammen :D

Locked