Hehe, jo, det lukter! Jeg har dem på et eget rom, nytter ikke å ha dem i stua, for det lukter litt uansett hvor ofte jeg gjør rent. De er i et furet xl bur, og jeg må vaske og gjøre rent flere ganger i uka... Men ellers går det kjempefint å ha 10 gutter sammen, de kooser seg sammen alle sammen, ingen krangling i hele tatt

De store gutta reiste ikke bust engang da jeg satte inn de 5 små. Satte dem bare rett inn i buret, uten at de hadde truffet hverandre før, og etter noen minutter med tvangsvasking, så lå de i en eneste stor haug, og var perlevenner

Tror nok det var en fordel at jeg bare slapp alle inn samtidig, for da ble det ikke 5 mot en, men 5 mot 5.
Så er det så koselig når jeg kommer inn til dem, og hele gjengen henger i sprinklene og vil ut. Når jeg så åpner buret, så bare velter de ut hele gjengen
Var jo ikke meningen jeg skulle beholde så mange av ungene til Cicely, men det er ikke bare bare å finne hjem til dem her hvor jeg bor , og når de så har vært her så lenge, klarer jeg ikke å gi dem fra meg

Blir jo så enormt glad i dem...