Når livet ikke lengre har noen mening og dagene er grå..

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Zilver

Når livet ikke lengre har noen mening og dagene er grå..

Post by Zilver »

Jeg mistet min kjære Luna, som jeg hadde tatt over etter LILO i en en så meningsløs ulykke at jeg aldri kommer til å tilgi meg selv. En overmodig pike som hadde bestemt seg for å hoppe fra vinduskarmen og over til buret glapp taket i kanten og falt stygt. Så stygt at hun landet på hodet.. Og nakken knakk.. Hun døde momentant.. :cry:
En liten hilsen til deg min nydelige lille pike, med krøllet hale og alltid et kyss på lager.. Du var alles venn, og sjefet buret med stor stil. Og alltid like ivrig til å hjelpe venner og bekjente, både firbente og tobente med litt manikyr, pedikyr og masse kyss. Du vil for alltid bli dypt savnet.

Og i dag, den 12 november kom Silver for å holde dere tre med selskap. Født 15 august 2005,fra å være oppvokst i et ørlite bur i en trist butikk, til et hjem med mange gode venner var du den deiligste jenta.. Ikke så mye tid til kos og klem, men et 5 min i nakkegropa var godt i ny og ne. Tok i mot alle med like stor velvilje. Satte de små på plass, men var alltid like overbærende og snill. Du har en helt spesiell plass min lille venn.. Ikke tok du så mye plass fysisk, men tårene triller ved tanken på at du aldri kommer til å være her mer. Kronisk luftveisinfeksjon som vi aldri fikk ordentlig bukt med gjorde likevel at jeg valgte å la deg slippe nå.

Så pass på de andre tre.. Og lykke til på ferden vennen min... :cry:

Ailani
Alfatryne

Post by Ailani »

Uff så trist! :( Tenk at noe som vanligvis pleier å gå så bra plutselig blir en forferdelig ulykke :( Leit å måtte gi slipp på sine kjære små...
Føler virkelig med deg! Håper aldri noe sånt skjer igjen og du får oppleve en så grusom opplevelse igjen!

(har bedt englene mine om også å ta godt imot de nye)! :akt:

*Mange trøsteklemmer fra både store og små*
*Med vennlig hilsen Erica Malene*

lille lakris
Alfatryne

Post by lille lakris »

:( uffameg. kondolerer. trøstekyss fra rottene mine...
http://www.lakrisklubb.piczo.com
-for deg som er glad i lakris
http://www.johannazoo.webs.com
-besøk min dyreside!

LILO
Hamstrer mat

Post by LILO »

Kondolerer så masse, tårene triller på meg og her jeg sitter... :cry:
Mange trøsteklemmer fra to- og firbente :(

Intet
Alfatryne

Post by Intet »

Også her triller tårene.
For en grusom ulykke. sånt skal ikke skje. De pleier jo å være så flinke til denslags.

Kondolerer så mye, og føler virkelig med deg. :|
Stor klem og rottekyss fra alle jentene her
Pia & 14 med hale :rottehode:

Du er velkommen innom
www.intetsrotter.dk - oppdatert 14/06-08

Rikke
Bygger bol

Post by Rikke »

Kondolerer :(
*Trøste klemmer fra meg og gutta*
Hilsen Rikke Karine

Zilver

Post by Zilver »

Huff... Nå griner jeg igjen... Dere er så snille og omtenksomme alle sammen... :cry:

Luna har vært en liten sprettert når hu hoppa før, men denne gangen sikta hu nok litt feil siden jeg hadde flytta buret for å støvsuge.. Så det sto ikke der det alltid har stått.. Derfor jeg ikke greier å tilgi meg selv for den..

LILO; Jeg skulle ha ringt deg, men sjokket og alt ble for mye.. Derfor jeg bare skrev ei melding her.. Beklager det, men jeg fikk meg bare ikke til å sitte å hyle på telefonen..

Ailani
Alfatryne

Post by Ailani »

Du må ikke klandre deg selv! Våre firbeinte venner tenker ikke alltid like langt.. og da hender det at det får fatale følger.. desverre.. Du kunne jo ikke vite og tenke over at hun kanskje skulle hoppe over til buret! Er ikke slikt noen av oss går rundt å tenker på!
*Med vennlig hilsen Erica Malene*

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

Lykke til på ferden mot ostemarkene! Rottis, Søta, Toffa og Lyn venter utålmodig på nye venninner, mens Spinus, Tommeliten og Sludd sitter siklende klare og venter på lekre damer. Hvil i fred, Luna og Silver! :cry:
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

LILO
Hamstrer mat

Post by LILO »

Zilver wrote: LILO; Jeg skulle ha ringt deg, men sjokket og alt ble for mye.. Derfor jeg bare skrev ei melding her.. Beklager det, men jeg fikk meg bare ikke til å sitte å hyle på telefonen..
Det skal du ikke tenke på, har sendt deg en PM

Marcus
Betarotte

Post by Marcus »

Kondolerer! Jeg sitter her med tårer i øynene :cry:
Som sagt tidligere her; De skal jo være veldig flinke til å hoppe og begregne.. Marcus og Conrad faller hele tiden, men nå sakl jeg passe på! :idea:
Tamara
------------------------
Savner dere go'-klumpene mine<3

kikky
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by kikky »

uff så trist :(
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

Locked