Følte meg ikke lur i dag da jeg stakk innom og lånte den nye boken om svein og rotta.. det gjorde nemlig også en som var i allefall 15 år yngre..
men jeg innrømmer, jeg har faktisk lest alle bøkene..
Mai-Tai
*Rottisene mine, Mai-Tai,Mathilda,Klatremus,Lille My, Raymond og Rolf*
Tommeliten, Sludd og jeg møtte Marit Nicolaysen i våres i forbindelse med skoleforestillinger av "Svein og Rotta". Åååh, måtte bare få skryte litt! :slede:
§ RatGirl § wrote:Hehe, ja, leste at Marit Nicolaysen har to av resultatene etter en tyvparring under innspillingen. :rottehode:
Han som spilte Svein skulle visst også få èn.
"Èn" - tenkte jeg og rynket på nesen, så samboern himlet med øynene.
Tilslutt viste de "Svein" ved siden av et bur med 3 rotter. Får håpe alle 3 var hans.
Roger&Ingrid wrote:Tommeliten, Sludd og jeg møtte Marit Nicolaysen i våres i forbindelse med skoleforestillinger av "Svein og Rotta". Åååh, måtte bare få skryte litt! :slede:
Tilslutt viste de "Svein" ved siden av et bur med 3 rotter. Får håpe alle 3 var hans.
Ser ikke bort i fra det; de tre barna var der også da jeg traff Marit Nicolaysen. Han som spilte Svein har fått helt rottedilla og storkoste seg med Tommeliten og Sludd. Hvis jeg ikke husker helt feil, hadde han flere rotter hjemme. De andre var litt mer skeptiske. Jeg har vært litt sløv til å lese bøkene, men de to jeg har lest har vært kjempeherlige!