Gnagarar, bokstaveleg talt

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Locked
renatsko
Bygger bol

Gnagarar, bokstaveleg talt

Post by renatsko »

Jentene mine har tydlegvis eit stort behov for å gnage på bur-botnen sin, og no har dei laga seg eit s t o r t rømningshol. :roll: (botnen er av plast). Er det nokon her som har metalbotn i bura? Og kvar får ein tak i dei?

Intet
Alfatryne

Post by Intet »

Dette skjedde med meg også!!

Jentene ble plutselig veldig viltre av seg, og synes mor var en kjedelig skrue som ikke fant på nok tull med de, så de gnagde av et helt hjørne av jennyburet.

Det bar rett til en blikkenslager, som lagde en perfekt kopi av buret i metall. Det er slettes ikke så dyrt heller.
Tror jeg betalte 400 i stedenfor 500 siden han første gangen lagde feil mål, og det tok lengre tid enn han først hadde sagt.

Det kan du lese om her
viewtopic.php?t=2793&start=30&postdays= ... kkenslager
Last edited by Intet on 15 Dec 2006, 00:08, edited 1 time in total.
Pia & 14 med hale :rottehode:

Du er velkommen innom
www.intetsrotter.dk - oppdatert 14/06-08

renatsko
Bygger bol

Post by renatsko »

Blikkenslagar... Sjølvsagt.. :klovn:

Kor mykje blei det, ca? Hugsar du det? Buret jentene har no, er omtrent same størrelsen som Jenny, så kjekt å vita pris, til budsjettet mitt. :lol:

Intet
Alfatryne

Post by Intet »

Intet wrote: Tror jeg betalte 400 i stedenfor 500 siden han første gangen lagde feil mål, og det tok lengre tid enn han først hadde sagt.
By the way, så burde du lakkere bunnen hvis han lager en bunn som inneholder zink. Vi fikk metallbunn, og slapp problemet.
Pia & 14 med hale :rottehode:

Du er velkommen innom
www.intetsrotter.dk - oppdatert 14/06-08

renatsko
Bygger bol

Post by renatsko »

Okei, tusen takk for svar. :D

siva83
Hamstrer mat

Post by siva83 »

genialt,hadde to gutter før, de kunne gå løs uten å gnage, men jentene jeg fikk for en mnd siden de gnager på doen sin,huset og burbunnen...
Mai-Tai

*Rottisene mine, Mai-Tai,Mathilda,Klatremus,Lille My, Raymond og Rolf*

Zakura-chan

Post by Zakura-chan »

Det skjedde med en degus på skolen en gang. Den kom til skolen i et lite hamsterbur (skulle parres med jentene våre) og i løpet av få dager var han løs på varmerommet :shock: Nå vet jeg ikke hvordan det er med rotter og gnaging men degus er klart de mest gnagende gnagerne jeg har sett :shock: (Alt av plast i buret blir fort spist)

Locked