Gnagarar, bokstaveleg talt
Moderator: Moderatorer
Gnagarar, bokstaveleg talt
Jentene mine har tydlegvis eit stort behov for å gnage på bur-botnen sin, og no har dei laga seg eit s t o r t rømningshol.
(botnen er av plast). Er det nokon her som har metalbotn i bura? Og kvar får ein tak i dei?

Dette skjedde med meg også!!
Jentene ble plutselig veldig viltre av seg, og synes mor var en kjedelig skrue som ikke fant på nok tull med de, så de gnagde av et helt hjørne av jennyburet.
Det bar rett til en blikkenslager, som lagde en perfekt kopi av buret i metall. Det er slettes ikke så dyrt heller.
Tror jeg betalte 400 i stedenfor 500 siden han første gangen lagde feil mål, og det tok lengre tid enn han først hadde sagt.
Det kan du lese om her
viewtopic.php?t=2793&start=30&postdays= ... kkenslager
Jentene ble plutselig veldig viltre av seg, og synes mor var en kjedelig skrue som ikke fant på nok tull med de, så de gnagde av et helt hjørne av jennyburet.
Det bar rett til en blikkenslager, som lagde en perfekt kopi av buret i metall. Det er slettes ikke så dyrt heller.
Tror jeg betalte 400 i stedenfor 500 siden han første gangen lagde feil mål, og det tok lengre tid enn han først hadde sagt.
Det kan du lese om her
viewtopic.php?t=2793&start=30&postdays= ... kkenslager
Last edited by Intet on 15 Dec 2006, 00:08, edited 1 time in total.
Det skjedde med en degus på skolen en gang. Den kom til skolen i et lite hamsterbur (skulle parres med jentene våre) og i løpet av få dager var han løs på varmerommet
Nå vet jeg ikke hvordan det er med rotter og gnaging men degus er klart de mest gnagende gnagerne jeg har sett
(Alt av plast i buret blir fort spist)