Endeli YN på dyrebutikken i førde:D

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Eli Andrea
Markeringsbehov

Endeli YN på dyrebutikken i førde:D

Post by Eli Andrea »

må berre fortelle at dyrebutikken der eg "bur" har fått YN i staden for spon i både rottene og musene sine bur:)(veit ikkje om mus reagera på same måte som rotter på spon, men reknamed det;))
Dei har og fått kjempe søte rottebeibisa på fem veke:)

Lure på om det er nåken som har fortallt dei om kor dårleg spon er :)
R.I.P Oliver:( du vil alltid bli savna.
Eg Beatle og Melis er glad i deg.

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

Så bra å høre! :thu:

renatsko
Bygger bol

Re: Endeli YN på dyrebutikken i førde:D

Post by renatsko »

Eli Andrea wrote:Lure på om det er nåken som har fortallt dei om kor dårleg spon er :)
Ikkje meg... :klovn: :lol:

Men korleis rotteungar har dei fått inn no? Er det etter det såkalla "avlsparet" deira? Klarte på ein eller annan merkeleg måte å havna på bakrommet til dyrebutikken tidleg i sommar når eg var der, og då hadde dei 2 DIGRE rotter (ei jente og ein gut) som gjekk ilag i eit akvarium. :shock: Snakka med jenta i butikken, og ho sa at dei avla ungane sine sjølv i staden for å ta inn ungar frå andre plassar. Veit i allefall om at den jenterotta har hatt 3 kull. 4, dersom ho er mora til dette også. :evil:

Eli Andrea
Markeringsbehov

Post by Eli Andrea »

Det veit eg ikkje, men det var hooded og PEW og nåken av guttane va vell kansje Berkshire husky. EG trur kansje dei er mindre brødre av blanco.. men eg har ikkje peiling :? ikkje bra om ho har hatt 4 kull :o eg får i allefall ikkje håpe at ho er mor til mine to andre, dei er jo nesten et år :?
R.I.P Oliver:( du vil alltid bli savna.
Eg Beatle og Melis er glad i deg.

Post Reply