Vet dere hva?

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Alvrina
Alfatryne

Vet dere hva?

Post by Alvrina »

Etter 10 mnd uten rotter har jeg fått rotter igjenn. Gamle Xerxes' Trinity har kommet hjem igjenn. Noe pjuskete,og små dårlig, dessværre. Hun blødde også litt i skjeden, men det gikk raskt over. Så jeg er usikker på om det kan være noe alvorlig eller bare et lite rift. Men hun har blitt satt på Vibramycin kur og har blitt MYE bedre på de 3 dagene hun har vært her. Så tror nok at hun blir frisk snart...For hun både spiser, drikker og er glad :D

Itilleg fikk vi med en pew jente som hette Melis, men vi endra navnet til Smirnoff Ice, siden typen synes det passa til henne hehe.

Så nå kjenner jeg rotte dillaen komme smygende tilbake :oops: GMR og MMR begynner å infisere meg sikkelig nå :lol:

Måtte bare få det ut, er så koselig med rotter igjenn..Og går det virkelig ann å savne et så lite dyr så mye spør jeg bare?

Bilder kkommer snart, ikke minst en grådig oppdatering på hjemmesida også(for de som er interessert i det)

Mogwai
Sofaspiser

Post by Mogwai »

:bravo:
Så fint!

Og ja.... Det går ann og savne og ha dyr noe sinnsykt.
Jeg var faktisk litt smådeprimert den tiden jeg ikke fikk lov til og ha noe dyr i det hele tatt.
Mine rotter: .

R.I.P Mimmi, Rambo, Mimmie, Sara,Zen Tinka Tinkerbell,Sandra,Dippzy,Milo, Tansy og Nina, Kosejenta,Speedy,Harriet,Fluffy Duck

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

:bravo: Gratulerer da! ;)

Post Reply