Erfaring med ilderbur

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Wookie
Sofaspiser

Erfaring med ilderbur

Post by Wookie »

Hei

Jeg lurte på om noen har noen erfaringer med http://www.zoopreme.no/shop/product_inf ... ucts_id=52 i forhold til hvordan det er å vaske og sette opp, eller andre ting :)

rottegal
Alfatryne

Post by rottegal »

Jeg har "mange" plater og rør ( to plater,2 rør)
Det er veldig slitsomt når du først rengjør det,og man må regne med å stå 1-3 timer. :roll: (alt for rottene :mrgreen: )
Kamilla ~ rotteløs for øyeblikket

Hvil i fred
Sølve - 17.09-07 - 04.11-08
Spot - 03.06.07 - 08.12-08
Fordbert - 03.06.07 - 05.2009
Pac-Man - 06.08.12 - 20.09.2013

Thea

Post by Thea »

Buret ser veldig fint ut :thu: men min erfaring med masse hyller og rør, er at det er utrolig kronglette og venskelig å få vaska. Det kan lett begynne å stinke. Hehe, særlig hvis du har litt grisette gutter :lol:

Wookie
Sofaspiser

Post by Wookie »

Jeg tror kanskje ikke jeg skal ha rørene rett ned som de er på bildet, da det er stor fare for at tre av fire ikke kommer seg ned, hehe. Men ja, sånn sett kjenner jeg til det med rør. Lurer på om det er lett/vanskelig å komme seg inn i buret for å tørke hyller og slikt... Var ett elendig bilde, Hmf

LILO
Hamstrer mat

Post by LILO »

Buret er smalere og høyere enn det ser ut på de bildene . Hvis du klikker på et av dem kommer det opp et nytt vindu med et like lite, men litt klarere bilde, der høyden kommer bedre frem...

Malena
Pinky

Post by Malena »

Så ut som noen kjempefine bur da, men kanskje litt tungvint å gjøre rent. Skulle vært større bilder :/

Ani

Post by Ani »

Har sett på dette buret i Tønsberg, og det ser så absolutt ut som et drømmebur for både store og små totter :) Fint og stort, og med mange innredningsmuligheter :thu:

Post Reply