Leste mye her inne før hun ble parret....men fikk med meg litt for sent at rotter kan bli med unger når hun allerede er gravid?!....Er det virkelig mulig?....

OM det er tilfelle at hun bærer på enda et kull,- hvordan går jeg frem?.. (Prinsesse Fiona Slott, Valborg og de 10 ungene bor i et STORT Jenny-Bur,-så plass er det om det blir fler,-til de 10 reiser iallefall!)
Vil gjengen hun har gjøre skade på de små?
Vil hun bli aggresiv mot de hun allerede har?+ "barnehagetanten"?
Kan hun komme til å spise opp de nye pga. stress...?

....Har hatt rotter før,- men dette er det første rottekullet jeg har,- så her trenger jeg hjelp fra dere som vet!...(Valborg har ikke hatt unger,- for hadde hun vært med som "amme",- kunne hun tatt over som "fostermor" og flyttet ut med de 10!?)
....I tiden før kullet tok jeg ut romveninna, (hårløse.dunete Valborg)- introduserte de for hverandre en uke etter fødselen,- Prinsessa var ikke klar,- dro "den nakne" etter skinnet (uten å bite!) Etter to uker var det stor gjensynsglede!!
...Iallefall har hun vært veldig trygg på meg i dette første kullet!- Som rottemor er hun også super og tolmodig! Den blå pelsen er like skinnende og blank som mine andre rotters! (bortsett fra nakenrottas da!

...Håper hun bare er tykk....men er litt for tykk ettersom hun har 10 små...Appetitten hennes er enorm,- og kosten hennes er veldig variert og sunn!