Normalt?

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Post Reply
ToneLise

Normalt?

Post by ToneLise »

Jeg kjøpte meg to nye hann rotter i en dyrebutikk på fredag. De er født 19 Desember 2006. Forskjellen på dem er ganske stor. han ene er veldig stor å han andre veldi liten..Ser ikke ut som de er fra samme kull, men det er de. Er det normalt? aldri opplevd sånn forskjell på rottene mine før...

Radney
Betarotte

Post by Radney »

Når mine to som er søstre var rundt to måneder var det litt forskjell på størrelsen deres. Nå er de 9 måneder og er like stor og veier omtrendt det samme.
mocca, kiara, amira, milano, keisa, selina, lara, zahara, chanel og olivia<3

R.I.P cola, hera, iris, pepsi, pippi, pinky, minni og martine<3

http://www.rottejentene.net
(oppdatert 19.01.2012)

kikky
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by kikky »

jeg har tre rotter som er brødre hvor han største veier 540g og han minste 443g ;) men de er nå fullvoksne og han største er ganske feit :roll:
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

ToneLise

Post by ToneLise »

:) Da er nok alt i skjønneste orden da... =)
Var litt uvant for meg å se en sånn stor forskjell på to brødre.. Litt annerledes med en jente og en gutt...

Takker for alle svar... :)

Malena
Pinky

Post by Malena »

Jeg har opplevd det samme. Et rottekull på rundt 6 stk(husker ikke helt). Dette var i en dyrebutikk. Den ene ungen så ikke eldre ut enn en 3 uker, satt i hjørnet og ble tråkka på av de andre. Mens de andre var det "normal" størrelse på. (6 uker gamle) . Egentlig var jeg ute etter en jente til min som var blitt alene hjemme. Men kunne ikke dy meg, så jeg kjøpte begge 2. Nå er han en passe stor gutt på 500 g. Han vokste deg fin og sterk. Var veldig bekymret over han de første ukene jeg hadde han(han var så liten og svak). Men til slutt tok han igjen søstra si. Stusser fortsatt på om de var fra samme kullet. Men de skulle nå være det da :hm:

Tashal

:)

Post by Tashal »

Samtidig, så er det ikke alltid det stemmer når de i butikken sier at de er fra samme kull 8)

Post Reply