Skrive for GNAG?

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Maria
Klatrer på møblene

Skrive for GNAG?

Post by Maria »

Vi trenger stoff til GNAG!
Har du lyst til å skrive? Fotografere? Dikte? Anmelde? Tegne? Har du en god ide så ta kontakt! Og har du lyst til å gjøre noe, men vet ikke hva, så sitter jeg på masse ideer :idea: Vi trenger også bidragsytere til de mer eller mindre faste spaltene Min første rotte og Rotteboken. Lyst til å prøve?

:leftrat: Ta kontakt på posttilgnag@hotmail.com :rightrat:
Maria H.

rottegal
Alfatryne

Post by rottegal »

E-mail er sendt=)
Kamilla ~ rotteløs for øyeblikket

Hvil i fred
Sølve - 17.09-07 - 04.11-08
Spot - 03.06.07 - 08.12-08
Fordbert - 03.06.07 - 05.2009
Pac-Man - 06.08.12 - 20.09.2013

Heidi
Gammelrotte

Post by Heidi »

Men ikke send til meg! ;)

rottegal
Alfatryne

Post by rottegal »

Oi,det er noe gærent med dataen :oops: :?

Hvil i fred

Thea

Post by Thea »

Jeg har en idè! Veit ikke om det er gjort før, ettesom jeg bare har GNAG fra 06. Det hadde vært kult med annmelderser av forskjellige for og stø. Jeg er ikke kvalifisert til å gjøre det selv, men det hadde vært kult om noen kunne få det til :D

Ellers kan jeg godt skrive noe, hvis jeg får en idè levert i fanget :lol:

lille lakris
Alfatryne

Post by lille lakris »

den uhyre spennende oppfølgeren til "min andre rotte", "min tredje rotte", kommer snaaart til et Gnag nær deg!

skal desuten prøve å snike meg inn på zoo-expo, en diger messe for zoobransjen i norge.

og den berømte "noen" bør lage reportasje fra både filmkveld og rottestand på Saga kino.
http://www.lakrisklubb.piczo.com
-for deg som er glad i lakris
http://www.johannazoo.webs.com
-besøk min dyreside!

tantepose
Gammelrotte

Post by tantepose »

Det siste kan jo bli veldig spennende i tilfelle det dukker opp "motstandere" av filmen........ :pir: "trommevirvel" :klovn:

rottegal
Alfatryne

Post by rottegal »

:lol:

Hvil i fred

Maria
Klatrer på møblene

Post by Maria »

Thea: Strø- og fôr-anmeldelses ideen din er faktisk forsøkt tidligere, i GNAGs spede begynnelse. Hvis noen kunne laget en skikkelig vitenskaplig anmeldelse av ulike strø og fôr kunne det blitt bra, hvis man f.eks. undersøkte innholdet i forskjellig fôr og sammenlignet med det man vet rotter bør ha osv osv. Men sånn synse-anmeldelse er kjedelig, spesielt siden vi alle har tilgang på superstrø og superfôr:)

Thea: Jeg skal lufte noen ideer for deg, vent deg en mail eller pm i kveld. Dessuten sier et svakt rykte at du kan tegne...? :D :geek:

Johanna: Jeg venter i spenning på min tredje rotte :rottehode: :rottehode: :rottehode: Og på reportasjen fra Zoo-messa?!

Johanna: Ja, denne noen blir sannsynligvis meg, alle aktiviteter som gjøres i forbindelse med filmen skal med! Men hvis noen andre kunne tenke seg å anmelde filmen...? Det hadde vært fint!

tantepose: Hvis det blir demonstrasjoner og sammenstøt mellom ulike grupperinger i rottemiljøet i forbindelse med premieren, skal jeg love deg at det kommer i GNAG :lol: :lol:
Men hvis noen som er negative til filmen ( av dyreverngrunner?) hadde hatt lyst til å skrive noe om det i GNAG så hadde det vært kjempeinteressant (i hvertfall hvis man kunne fått med skikkelige begrunnelser og fakta fra produksjonen osv, litt mer enn en ren meningsytring).

Masse fine innspill, rottemennesker :sol:
Maria H.

anita
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by anita »

(i hvertfall hvis man kunne fått med skikkelige begrunnelser og fakta fra produksjonen
Etter hva jeg husker hadde de/vi en NTF-rotte som stand-in i første film - det kan vel kanskje være det nærmeste vi kommer baksiden av lerretet...
Men om eieren fortsatt er med oss her, vet jeg ikke.
Anita

Thea

Post by Thea »

Maria wrote:Thea: Strø- og fôr-anmeldelses ideen din er faktisk forsøkt tidligere, i GNAGs spede begynnelse. Hvis noen kunne laget en skikkelig vitenskaplig anmeldelse av ulike strø og fôr kunne det blitt bra, hvis man f.eks. undersøkte innholdet i forskjellig fôr og sammenlignet med det man vet rotter bør ha osv osv. Men sånn synse-anmeldelse er kjedelig, spesielt siden vi alle har tilgang på superstrø og superfôr:)

Ja, måtte blitt noen som kunne gjort det skikkelig ordentlig og funnet godt ut om innholdet, hva som er nødvendig og ikke nødvendig i foret. Det er derfor jeg ikke føler meg kvalifisert til å ta på meg oppgaven. Jeg kunne jo gjort det, men da blir det bare synsing, noe som blir litt dumt :lol:

Thea

Post by Thea »

Maria wrote:Thea: Jeg skal lufte noen ideer for deg, vent deg en mail eller pm i kveld. Dessuten sier et svakt rykte at du kan tegne...? :D :geek:
Så flott :D Hehe, kan jo tegne litt :oops:
Du kan jo se noen av tegningene mine på www.theerart.piczo.com :)

Ailani
Alfatryne

Post by Ailani »

Flink du er Thea! hehe, likte nemi utgaven :D

Jeg kunne tenkt meg å skrive litt, men er ikke sikker på hva :hm:
*Med vennlig hilsen Erica Malene*

rottegal
Alfatryne

Post by rottegal »

Du kan skrive om hvordan det er å ha et rottekull fra parring til de drar til sitt nye hjem,og kanskje du legger med noen tips? :mrgreen:

Hvil i fred

Rikke
Bygger bol

Post by Rikke »

Johanna: kan ikke du si ifra hvis du skal eller ikke på zoo-expo.
Jeg skal dit på lørdag med jobben, og lager gjerne en rotte relatert "reportasje" derifra, hvis du ikke får gjort det.
Tenkte litt vinkling på nyheter i forhold til utstyr, for, snaks, leker osv. Sondre rotter markedet :lol:
Jeg kunne ta med meg fotoaparat og ta frem "journalisten" i meg...
Stå frem som hardbarka Ntf journalist :P
Hilsen Rikke Karine

Post Reply