Nypris på bur??
Moderator: Moderatorer
Nypris på bur??
Jeg skal selge buret mitt og lurer på hva som er sånn ca ny pris på buret. Jeg har Ferplast, går vel som jennybur også, og er usikker på hvor mye jeg kan forlange. Det er helt og pent, følger med 2 hjørnehyller i plast, 2 drikkeflasker, matskåler og rør. Målene på buret er ca L 80 x B 50 x H 79,5 cm. Mener å ha lest et sted at nypris ligger mellom 1500 og 2000, men er usikker. Noen som vet??
Hei!
Jeg kjøpte et Ferplast bur på denne str for 2 mnd siden.
Det var brukt kun 6 mnd, og ser helt nytt ut. Fikk også med drikkeflasker, matskåler og noen leker + for og strø.
Jeg ga 650 kr, og syntes det var en OK pris. Da jeg lette, fant jeg flere greie rottebur til salgs mellom kr 300 og 700. Jeg valgte dette fordi det var såpass nytt + alt utstyret som fulgte med.
Lykke til!
Jeg kjøpte et Ferplast bur på denne str for 2 mnd siden.
Det var brukt kun 6 mnd, og ser helt nytt ut. Fikk også med drikkeflasker, matskåler og noen leker + for og strø.
Jeg ga 650 kr, og syntes det var en OK pris. Da jeg lette, fant jeg flere greie rottebur til salgs mellom kr 300 og 700. Jeg valgte dette fordi det var såpass nytt + alt utstyret som fulgte med.
Lykke til!
-
- Gammelrotte
*Flyttet til "Bur og burinnredning"*
(Eventuell annonse legges inn separat under "Kjøp og salg/omplassering")
(Eventuell annonse legges inn separat under "Kjøp og salg/omplassering")
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com