Nettbutikk *tittel endret*

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Rikke
Bygger bol

Nettbutikk *tittel endret*

Post by Rikke »

Noen som har bestilt noe her ifra før?
Positive/negative erfaringer?

Er alltid litt skeptisk til netthandel ;)

Endring er gjort, da moderatorene mener den går imot forumreglen som heter: Det er ikke tillatt å annonsere eller reklamere på vårt forum, hverken for produkter eller tjenester. Unntatt fra reglene er kjøp, salg og omplassering av rotter, samt kjøp og salg av rotterelaterte artikler. Salg av artikler skal ikke konkurrere med NTFs nettbutikk. Alle annonser skal plasseres under forumdelen "Kjøp og salg / omplassering"
Hilsen Rikke Karine

Thea

Post by Thea »

Heihei :D

Jeg har aldri betilt noe derfra før, men jeg har vært på sia og sett flere ganger.
Jeg synes i grunn det ser veldig bra ut. De har godt utvalg og kjente merker.
Men det som alltid er litt skummelt er jo sending fra andre land. Og selvfølgelig om varene er like fine som de ser ut.

Her er linken hvis noen lurer:
*Linken er fjernet, les begrunnelse i første innlegg*

:geek:

rottegal
Alfatryne

Post by rottegal »

uff,nå vil jeg ha alt!!! :roll:
Hvis det er noen som har bestilt og har noen erfaringer om de er pålitlige? :)
Kamilla ~ rotteløs for øyeblikket

Hvil i fred
Sølve - 17.09-07 - 04.11-08
Spot - 03.06.07 - 08.12-08
Fordbert - 03.06.07 - 05.2009
Pac-Man - 06.08.12 - 20.09.2013

Mogwai
Sofaspiser

Post by Mogwai »

Huffamej.
Måtte dere vise meg den siden? :lol:
Er veeeldig mye fint der gitt.

Dette må jeg prøve i slutten av måneden når jeg får penger igjen.
Men da selvfølgelig i små menger for og teste først ;)
Mine rotter: .

R.I.P Mimmi, Rambo, Mimmie, Sara,Zen Tinka Tinkerbell,Sandra,Dippzy,Milo, Tansy og Nina, Kosejenta,Speedy,Harriet,Fluffy Duck

Rikke
Bygger bol

Post by Rikke »

Lol ja det måtte jeg :P
Jeg må nok vente til lønning jeg også gitt...
Men rop gjerne ut hvis noen av dere bestemmer dere for å være prøvekaniner :P Og gi oss en liten raport om hvordan det går :)
Hilsen Rikke Karine

siva83
Hamstrer mat

Post by siva83 »

svar fra de ang portokostnad
Shipping price depends on what you want to buy, because our shipping costs are based on weight and there is a maximum weight of 2kg for regular post so if you go over 2kg, the shipping will show as £100 - that means you have gone over 2kg and you need to remove some items. To find out the price, change the shipping country to Norway on the top right of the site, then start adding the things in your cart. The shipping price will show at the top right as you add things in. It is not cheap unfortunately but I do not make the Royal mail rules. I wish I could! :)

Hope this helps!

Regards,
Sabby
For 6pk med drops(6x100gram), 1 drikkeflaske på 150ml,1 neglklipper,samt 4 frøstenger kom den totale kostnaden inkl porto på £18,55 hvorav £7,70 var porto. Jeg bestilte ingenting, tok bare og sjekket hva det kunne koste.

Med dagens kurs var portoen på 91,88kr og summen for varene var 129,47. Det må jeg si var billig, med tanke på at jeg måtte kjøpe en drikkeflaske (150ml)og en pk med drops (50g) i helga og det kostet meg 55kroner
Mai-Tai

*Rottisene mine, Mai-Tai,Mathilda,Klatremus,Lille My, Raymond og Rolf*

Rikke
Bygger bol

Post by Rikke »

Det var ikke dyrt nei :)

Hvis det er flere i oslo området spm kunne tenke seg å bestille noe får å prøve første gang kunne vi jo gått i sammen og spleisa på portoen.
Så lenge vi holder oss under 2kg :P
Hilsen Rikke Karine

siva83
Hamstrer mat

Post by siva83 »

ja for det eneste som var dyrt der i gården var portoen.. Men allikevel er det i alt billig. vært artig å prøvd, mne vanskelig å holde seg under 2kg :geek:
Mai-Tai

*Rottisene mine, Mai-Tai,Mathilda,Klatremus,Lille My, Raymond og Rolf*

Rikke
Bygger bol

Post by Rikke »

hehe ja det var de 2 kiloene ja :P
Kan bli vannskelig gitt ;)
Hilsen Rikke Karine

Mogwai
Sofaspiser

Post by Mogwai »

Nå har jeg nettoppp bestilt noen varer derfra.
Blir morro og se hvor lang tid det tar før jeg får varene, hvordan dem er pakket inn og hvor hele dem er når jeg får dem :lol:
Mine rotter: .

R.I.P Mimmi, Rambo, Mimmie, Sara,Zen Tinka Tinkerbell,Sandra,Dippzy,Milo, Tansy og Nina, Kosejenta,Speedy,Harriet,Fluffy Duck

Post Reply