I kveld fikk Tommy sovne inn, etter et langt og til tider mindre morsomt liv. Jeg er veldig glad for at jeg fikk gitt han det livet han fortjente i de månedene han bodde her. Fikk dessverre kun sju måneder sammen med han, men det har vært givende å ha han her. Tommy ble gammel, kanskje eldre enn det jeg tror. Venter nå på obduksjonsrapporten, for å forhåpenligvis få et svar på hva som plaget han den siste tiden.
Kos deg på markene og ta like godt vare på de rottene der oppe som du gjorde hos julianne!
Kondolerer julianne,dette er desverre den verste delen av rottehold
Takk Føles bedre i dag, for vet at det var riktig av meg å la han slippe. Det værste er alltid når jeg overleverer rotten til veterinæren for å så gå ut av rommet og aldri se han eller hun mer. Det går ikke ann å venne seg til den situasjonen, like ille hver gang.
Spennende å se om obduksjonsrapporten sier noe interessant.
§ RatGirl § wrote:Takk Føles bedre i dag, for vet at det var riktig av meg å la han slippe. Det værste er alltid når jeg overleverer rotten til veterinæren for å så gå ut av rommet og aldri se han eller hun mer. Det går ikke ann å venne seg til den situasjonen, like ille hver gang.
Spennende å se om obduksjonsrapporten sier noe interessant.
Det er derfor jeg alltid sitter der sammen med dem til de har reist..føles bedre sånn.
Håper det går litt bedre med deg vennen! *klem fra oss* :rottehode: