Hvaslags bur? :S

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Pluss&Minus
Pinky

Hvaslags bur? :S

Post by Pluss&Minus »

Jeg skal kjøpe meg to rotter (tror det blir hann rotter) leter etter bur, hvaslags bur vil være passe til 2 rotter? Eller er det noen som har rottebur som passer til 2 rotter som de vil selge? Kontakt meg! :D

:konge:
Hilsen Maria uten rotter :-(

rottegal
Alfatryne

Post by rottegal »

Venezia er virkelig et bra bur,men hvis du ikke skal ha så mange rotter så er et jennybur helt ok ;)
Kamilla ~ rotteløs for øyeblikket

Hvil i fred
Sølve - 17.09-07 - 04.11-08
Spot - 03.06.07 - 08.12-08
Fordbert - 03.06.07 - 05.2009
Pac-Man - 06.08.12 - 20.09.2013

Pluss&Minus
Pinky

Post by Pluss&Minus »

Jenny bur ja.. Har noen et til salgs? :shock:

Og hvor får man kjøpe sånne bur? :) Noen linker?

:konge:
Hilsen Maria uten rotter :-(

tantepose
Gammelrotte

Post by tantepose »

Det største hamsterburet fungerer fint til to rotter dersom de er mye ute.Sett buret på et bord\benk.Mine hadde burdøra oppe hele tiden når jeg var hjemme men låg for det meste oppe i buret og koste seg :roll:
Selv da det kom fire små til var det lite uteliv.Har en sofa(gml)ved siden av bordet som vi :oops: galoperte rundt i på kvelden.Nå har de fått mye større bur men ligger mest øverst på ei lita hylle.Når luka er åpen trasker de gjerne over til det gamle buret ;) Jennyburet syns jeg er skranglette med små luker.... :roll: Har et FURET XL nå men syns det er mye "luftrom"i det,vanskelig å komme til inni der også.Tror rotter liker å ha det litt trangt og intimt dersom de får rørt på seg når de har behov.I naturen har de også trange bol,sikkert mye for å holde varmen og være trygge. :D :rottehode: :rottehode: :rottehode: :rottehode: :rottehode: :rottehode: :rottehode:

Post Reply